|
Flight Simulator X Popolno letalno simulacijo bodo prinesli šele dodatki, razmišlja Kapetan Gorchi.
Evo, pa smo ga dobili. Po treh letih nestrpnega čakanja in ugibanj je 13. oktobra ugledal luč sveta novi Flight Simulator. No pravzaprav smo si že prej lahko predstavljali, kaj bo novega, saj je Microsoft izdal demo verzijo v začetku avgusta, ki je dokaj dobro nakazala spremembe.
Flight Simulator X domuje na dveh DVDjih, in sicer v dveh različicah: Standard in Deluxe. Razlika med njima je predvsem v številu letal (18 v Standard, 24 v Deluxe), letališč (40 proti 45), mest (28 proti 38) ter misij (dobrih 30 proti dobrih 50). In ceni, Deluxe stane 18.900, Standard pa 15.900 SIT. Prav tako sta v verzijo Deluxe vdelana novi, tako imenovani glass cockpit - najmodernejša različica komandne plošče, in letalska kontrola. Deluxe pobere celih 10 GB trdega diska, kar je nemalo v primerjavi s prejšnjo verzijo, Flight Simulator 2004: A Century of Flight (Joker 121, 76), ki je brez dodatkov zasedla le dobra 2 GB. Razlog tiči v podrobnejšem terenu in teksturah, položenih čezenj. Ena od zamer pri FS2004 so bile razmazane teksture cest in železnic, saj je človek težko rekel, kaj te črte sploh predstavljajo. Tokrat so ceste v skladu z rekom 'če ne gre, vzemi večje kladivo' precej boljše in na njih poteka promet. Tudi ozemlje je neprimerno lepše in, tako kot dve leti tega v prejšnji verziji, posejano s stavbami ter zelenjem. Slednjega je kratkomalo ogromno! Celo nivo poraščenosti 'sparse', ki je prvi na lestvici od nič do džungle, je preveč, saj je Slovenija tudi tu podobna amazonskemu pragozdu. Nadalje so avtorji dodali kupe premikajočih se objektov: ptiče, čezoceanke, čolne, jahte, jadrnice, vozila na letališčih, žirafe ter slone v Afriki in še marsikaj. Pri tem so stavbe in teksture tal bolj prilagojene posameznim regijam sveta. V primerjavi s podobnima simulacijama X-Plane in Condor je v tem pogledu Flight Simulator na neprimerno višjem nivoju.
|
72
sorodni članki
![]() |
|