IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Reservoir Dogs
Reservoir Dogs

"Boš samo lajal, mali kuža, ali boš ugriznil?', vpraša Mr. Blonde. Case nastopaško zabevska in odpeketa v kot. Reservoir Dogs mu sledijo.

Poiskati prostor, kamor sem odložil pofukane diamante, ni bil problem, stari. Pobrati diamante je bilo kot snesti kos torte. Toda z vsemi fanti v modrem, ki so se vlačili po okolici ... Recimo samo, da pobegniti ni bila ravno ista jebena zgodba." Rekši tako Mr. Pink? Um, ne, kajti med številnimi zapomnitve vrednimi vrsticami, ki jih je Steve Buscemi (ava! ava!) izustil v kultni neodvisni Tarantinovi pelikuli iz leta 1992, zgornjega mon

Drvenje, ki zelo spominja na ono iz Driverja, negativno zaznamuje predvsem lahkost. Gas do podna in gremo.
ologa ni. Lasten je igri, ki skuša iz drugega zornega kota prikazati dogodke tistega usodnega dne, ko je banda šestih profesionalnih kriminalcev v črnih gvantih izvedla rop prodajalne z dragocenimi kamni. Med animacijami, ki dokaj zvesto oponašajo kadre iz filma, tako izvemo, kako natanko je Mr. Blonde v štacuni (ne)slavno uprizoril krvavo jebačino, kam je Mr. Pink skril torbo z diamanti, kako se je s svincem policajev rokoval Mr. Blue in kaj je medtem počel 'nice guy' Eddie. Dobra lastnost pristopa je ta, da se obe zgodbi neločljivo prepletata, kar gre na roko avtentičnemu vzdušju. Govor je vrhunski (oponašalci so svoje delo opravili odlično) in četudi moraš uporabiti nekaj domišljije, da v podobah zlikovcev prepoznaš Steva Buscemija, Harveya Keitela, Tima Rotha in Michela Madsena, se ti ob poslušanju originalne liste komadov iz sedemdesetih vseeno zdi, da tudi sam nosiš ray-banke in pajdašem pripoveduješ humorne anekdote.

Skrivanje za objekti je sicer uporabno, ne pa tudi potrebno, saj špil 'junaštva' ne kaznuje pretirano.

Toda animacije so eno, interaktivnost pa drugo. In spet ravno pri tem splava na površje slaba stran pristopa, ki poudarja filmskost, medtem ko igranje pušča plitko ter enodimenzionalno. Kot se trudi povedati kakih pet ur trajajoča, nekam lahka igra, so se gospodje banditi po ropu razbežali, nakar so premočrtno harali skozi slab ducat hudo nenavdihnjenih nivojev. Ti obsegajo par zakotnih losangeleških ulic in skladišč, nakupovalni center ter zapuščeno železniško postajo, medtem ko nabijalna vsebina sestoji iz tretjeosebnega nažiganja s pobiranjem klasičnega arzenala, zaklepanja tarč in ščepca taktičnega skrivanja. Špil sicer uvede zanimivi '

Maks Bolečina, Novi in Mr. Pink? Fora z upočasnjevanjem se kontekstno in igralnostno ne izide, le grafično kul je.
crowd control', kar pomeni, da z držanjem in grozenjem talcu varuhe pravice najprej razorožiš, nakar jih še onesposobiš. Prijem, izključujoč primere, kjer pogrne zaradi hroščev ali rahlo polomljene umetne pameti strelsko že itak nesposobnih policajev, po svoje še kar deluje. A kaj, ko akcija čez čas postane jako duhamorna, medtem ko si za nepobijalski sprehod skozi nivoje, ki med drugim predvideva najedajoče zaustavljanje paničnih pobegov prebivalcev do številnih alarmnih gumbov, nagrajen zgolj z oceno. Kdo bi se matral, ni vredno, ti sam' pali na vse, kar miga. Sama sebi namen so tudi specialna mrcvarjenja talcev ('signature moves'), enako kot polnjenje merilnika fokusa, ki botruje matrixovski upočasnitvi dogajanja in stilski animaciji krute smrti ustreljenih. Seveda je nepreskočljiva in je zabavna petkrat, stokrat pač ne. Še dobro, da monotonijo vsakih par nivojev prekine soliden intermeco, v katerem za par minut v bolidu bežimo pred patruljami losangeleške policije. V nasprotnem primeru bi se bržkone na lastno pest polili z bencinom in se zažgali.

Usmiljenje do fantov v modrem je za punce. Ti boš nivoje največkrat končal z ratingom psihopata, kot ti pritiče.

Farboviti tolpi je šlo v filmu vse narobe in naj mi Mr. Blonde pri priči odseka uhelj, če identična usoda ni doletela pričujočega naslova, ki ves začetni potencial potroši za vzdrževanje filmskih elementov. Za razvoj igralnosti založnik in avtor očitno nista marala, tako kot Mr. Pink ne verjame v puščanje napitnine kelnarcam. Pomnite? No, ostanite pri filmu in si ne kvarite spominov.

Reservoir Dogs
založnik: Volatile Games / Eidos
objavljeno: Joker 158
september 2006

50
spoštovanje licence
vozakanje in jemanje talcev
sočni dialogi
plitkost strelske mehanike
monotonost okolice
kratka in lahka
slaba podoba