IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Evolution GT
Evolution GT

Zehajoči LordFebo večkrat kot tigrov učinek doživi efekt orjaškega lenivca.

Zadnjič je nekdo pripomnil, da so moje recenzije nekakovostne, kajti kljub smešnemu, zanimivemu in dobro argumentiranemu pisanju vsevprek starčevsko zabavljam na rovaš neke izmišljene neizvirnosti v stilu manka štorije v dirkalnicah. Po njegovem morajo zvrsti očividno stagnirati in to, da v simulacijah vožnje dostopamo do dirk skozi kupek suhoparnih menijev, brez kakršnegakoli leska in embalaže, je povsem sprejemljivo. Na mojo veliko žalost je tako mnenje vse prepogosto oziroma smo igralci vobče premalo kritični, saj bi drugače špili skupaj vzeto ne bili na precej nizkem nivoju. Dirkalne serije se tako v nedogled vlečejo brez bistvenih sprememb in kakršnekoli originalnosti. Italijanskemu Milestonu zato salutiram, da so si izmislili dirkača, ki pridobiva izkušnje, si skozi napredovanje in posebne dosežke kali raznotere vozne veščine ter ob dobrih rezultatih dobiva vozniška oblačila, ki mu dodatno dvignejo sposobnosti. Šoferja po zgledu igranja domišljijskih vlog označuje devet statističnih podatkov. Eni se neposredno tikajo obvladovanja vozila, ki posledično hitreje pospešuje, močneje zavira in ima boljši oprijem, drugi so pak bolj psihološke narave. Nerviranje povzroči, da nasprotnik, ki mu vozimo za ritjo, sčasoma kloni pritisku in izleti v travo, trdnost duha pa po drugi strani nas obvaruje pred enako usodo (takrat se namreč zamegli pogled). Dobra pogruntavščina je postavka predvidevanja, bolj znana kot 'tigrov učinek'. Ta ob usodnem karambolu ali zdrsu s ceste zavrti čas nazaj in nam tako nudi popravni izpit.

Razen ene ali dveh alf žlahtnega italijanskega pleha v Evo GT ni. Prevladujejo audiji, opelni in podobne znamke.

Dasiravno so celotno idejo in izvedbo te izgradnje voznika avtorji povzeli po svojem lanskoletnem naslovu Squadra Corse Alfa Romeo (J145, 63), jim tega ne bom očital. Navsezadnje je zamisel njihova in dovolj zanimiva, da jo velja peljati dalje. Težave so drugod. Prva je enostavno ta, da je Evolution GT, tako kot SCAR, izvzemši omenjeno 'nenavadnost' zelo povprečna arkada. Nima nobenega blišča, duše in - oblačenje in nadgrajevanje lika gor ali dol - osebnosti. Okoli trideset avtov, ki segajo od clia V6 prek alfe 8C do korvete, tiščimo po dveh ducatih statičnih, pustih cest in

Milestone, italijanski stvaritelj legendarnih Screamerjev, dandanes razvija zelo industrijsko.
dirkališč (precej so jih vzeli iz predhodnika, recimo Milano, Firence, Donington Park, Laguno Seco ...), pri čemer tiste psiho fore sploh ne igrajo pomembne vloge. Ajd, saj se zgodi, da včasih komu slediš toliko časa, dokler cikcakasto ne nabije ograje. Vendar je meni mar to, da ostale prehitim, ne da jih ritopikam v nedogled. Ona tigrova finta je sicer zanimiva in uporabna, a kaj, ko sem nanjo praviloma vedno pozabil oziroma se je spomnil šele po naštetju vseh genitalij v več jezikih, kar je bilo seveda prepozno. Živciranje ostalih bi prišlo dosti bolj do izraza v večigralstvu, ki pa ga igra, razen razdeljenega zaslona, (spet) ne pozna. Resda se avtomobili vozijo dosti zabavno, ampak če vse ostalo manjka, je to blažev žegen. Bi pa Milestonov izmislek okoli značaja in sposobnosti dirkača lahko povzela kaka Toca, kjer bi vse skupaj resnično prišlo do izraza. Ja, saj vem, sanjam starček o viagri ...

Evolution GT
založnik: Milestone / Black Bean
objavljeno: Joker 156
julij 2006

56