IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Auto Assault
Auto Assault

Poblaznelo hihitajoči se Lunator neumorno prazni svoj minigun in pod jeklenimi kolesi tre kosti nesrečnih nasprotnikov.

Vlačenje štirikolesnikov v masovne spletščine ni čisto nova pogruntavščina. Par let tega je na sceno uletel EAjev Motor City Online, le da jo je nato z zavidanja vrednim pospeškom kakega dvoturbinskega dvanajstvaljnika tudi zapustil. Deloma si je za to kriv sam, saj je bil zasnovan precej leseno, a treba je priznati, da je veliko vlogo imela togost občinstva. Ljudstvo je takrat namreč šele odkrivalo prostrane fantazijske svetove in večmesečno bolščanje v kos pleha s štirimi kolesi se je zdelo manj privlačno od občudovanja postavnih vilincev v sijočih oklepih. Auto Assaulta, v katerem glavno vlogo prav tako igrajo bencinske karjole, se je zato takojci oprijel sloves tveganega projekta brez pravih možnosti za uspeh. Toda današnji trg masovščin ima bore malo stičnih točk s tistim izpred petih let. Po EverQuestu, Dark Age of Camelotu, Asheron's Callu, Guild Warih in World of Warcraftu je dobršen del občinstva naveličan mlatenja goblinov in bolščanja v smrdljive usnjene lajbiče. To med drugim dokazuje uspeh alternativnega vesoljskega Eve Online, kjer nikoli ne ugledaš mesene pojave in ki kljub častitljivi starosti privablja dosti naročnikov. Pa še eno dejstvo govori v Auto Assaultov prid: nobena druga množična igra ne premore slastnih krikov nesrečnikov, ki jih je pravkar nabodla metrska zarjevela konica, gnana s tremi tonami čistih cilindrskih mišic.

Krvavo gazenje pešakov vzbuja taisto perverzno navdušenje, ki je bilo zaščitni znak Carmageddonov. Krc in špljoc!

Jep, Auto Assault nemalo spominja na večigralsko mešanico dobrih starih Carmageddonov in Interstatov. Gaženje panično bežečega življa je sicer v drugem planu, a zato so tu adrenalinski spopadi med oklepljenimi kantami. Celo okolje je nekako sorodno: temna postapokaliptična prihodnost, kjer zakone določa tisti z največj

Grafično Auto Assault ni napačen, a tudi ne čeljust spuščajoč. Ena od zamer je nedomišljijsko oblikovanje terena.
im kanonom. Le da so jo tu zakrivili vesoljčki, ki so po Zemlji raztrosili visoko mutageno snov. Določen del prebivalstva je spremembe sprejel (tretja roka in ekstra dolg lulček niti ne zvenita slabo), dočim so se čistuni lotili eksterminacije vsega zeleno žarečega. V ta namen so ustvarili raso militarističnih kiborgov, ampak trud se je izkazal za jalov, saj so se mutacije širile prehitro. Ljudaki so zgradili ogromna podzemna pribežališča, Zemljico zasuli z masovno uničujočimi orožji in poniknili za stoletje. Toda načrt ponovno ni deloval, kajti po vrnitvi na površje niso našli pričakovane radioaktivne puščave, temveč spremenjen, še kako živeč svet. 'Noč, ki je dan postala' so preživeli tako mutantje kot biomeki, pa še nekaj izvirnega ljudskega prebivalstva, ki naj ne bi bilo vredno očuvanja. Frakcije so si ozemlje razdelile po svoje in v njem niso predvidele mesta za vrnitev prvotnih lastnikov planeta. Dobrodošel, kaos ...

Auto Assault
založnik: Netdevil / NCSoft
objavljeno: Joker 156
julij 2006

adrenalinski bojni sistem
obilo akcije igralec proti igralcu
uničljivost okoliša
opremljanje in prilagajanje karjol
postani, dolgočasni kvesti
nedomiselna začetna področja
manko motivacije za grupiranje
prazni strežniki