IGROVJE
stranka » igrovje » pc » City Life
City Life

Yohan postavi Nove Fužine nasproti Dravelj in pripravi oklepljene specialce. Urbanizacija še nikoli ni bila tako osebna!

Mama in ata mestogradenj, ki so zadnje čase dokaj prezrte, je legendarni SimCity, ki je do več kot spodobne četrte različice prisopihal pred tremi leti. Toda odsihmal je bilo vse, kar je izšlo v tej smeri, preveč obupno za resno primerjavo, morda z izjemo pred kratkim izdanega Tycoon City: New York (J153, 75). Ker bo do splavitve petega SimCityja preteklo še kar nekaj Gradaščice, je po desni vskočil City Life in brez pompa zapolnil vrzel.

V praksi je zelo težko zapolniti prav vsako parcelo, ker objekti (hvalabogu) niso povsem standardizirani in ker lahko ceste gradimo pod koti.

City Life bi lahko slovenili, pazi zdaj to, kot Mestno življenje. Videti je kot SimCity, gradnja poteka podobno, promet se obnaša enako in nasploh se igra tako. V osnovi. V praksi pa hitro ugotovimo, da zadeva ni tako splošno poglobljena oziroma da gre za neke vrste 'lahko' različico SimCityja. Predvsem to leti na osnovnejši finančni model, ki je omejen na osnovno pobiranje davkov in objekte, ki jih je v

V priročno beležnico lahko nalimate tiralice težavnih meščanov in jim na rit po potrebi napopate sekuritate.
skupnem številu na voljo precej manj, zlasti na začetku. Pa še njih sistem je ena na ena, se pravi en namenski objekt = ena oblika stavbe. Variacij tako rekoč ni. Prav tako ni unikatnih gradenj in megastruktur. V praksi to pomeni, da hitro zgradite na pogled enolične in dolgočasne četrti. Odsoten je tudi model gradnje vodne, električne in ostale povezovalne infrastrukture, dočim je promet urejen izključno cestovno. Kasneje se mu pridruži podzemna, le da ta funkcionira bolj kot teleport. Je pa zato gradnja cest neverjetno dodelana, saj jih je moč delati pod vsemi koti, z več pasovi in z različnimi sposobnostimi pretoka prometa. Edino klančine znajo občasno najedati, a z malo vaje lahko ocestimo celo nemogoče prepadne kraje. Možno je postavljati veličastne mostove in viadukte, čeprav žal manjkajo predori in avtoceste. Kakorkoli, ta del si kljub nekaj napakam zasluži pohvalo.
Grafični pogon je spodoben za ta čas, precej naprednejši od postaranega SimCityjevega, a ne dosega povsem tistega v Tycoon City. Po slednjem se zgleduje po vertikalno nekoliko omejeni kameri, ki je tako lahko tretje- ali prvoosebna. Ampak učinek ni enak: je bolj okorna, podrobnosti je manj, stavbe so votle. Prebivalcem smo lahko sledili in jih barali že v naštetih predhodnjih mestogradnjah, enako kot v City Life, kjer pristop deluje na enak način in rabi predvsem ugotavljanju vzdušja na mikrolokacijah. Zvok je zelo elementaren, efektov skorajda ni, ena te ista skladba začne hitro kodrati živce.

Cestogradnja je zabavna na več nivojih. Dobronamerno širjenje cest se lahko takole sfiži, če vam tik pred koncem ulice zmanjka keša.

City Life
založnik: Deep Silver / Monte Cristo
demo: natlačenka 154
objavljeno: Joker 156
julij 2006

80
zamisel deluje
gradnja cest
raznovrstnost scenarijev
spodoben videz
premalo objektov
podhranjena infrastruktura
nezahtevno finančništvo
slab zvok

 
 
sorodni članki