IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Tony Hawk's American Wasteland
Tony Hawk's American Wasteland

Retro spet kupi skejt, a nanovo zapreže še BMX in ulično plezanje.

V rdeči deželi je pogosto dolgčas, če nisi tip za košarko. A imel sem srečo, ko sem v štacuni a la Maksimarket med ostalimi pripomočki za razgibavanje v prostem času našel skejte. Sicer bolj poceni variante za pet jurjev, ampak vseeno. Dile nisem imel pod nogami že par let, a ker sem agresivne rolerje pustil doma, sem naumil, da vrnitev med štirikolesnike ne bo preveč napačna. In prav res, vse osvojeno znanje je bilo v dveh dneh vrnjeno (z ekstra utrujenimi nogami vred), čeprav ta kineska roba verjetno ne bo zdržala do poletja. In enak občutek se me je polotil, ko sem fasal novopečeno virtualno skejtarjenje iz blazno uspešne franšize pod skupnim imenovalcem Sokolov Toni. Čeravno se da v American Wasteland delati vse trike in še malo morje novih, se ne moreš znebiti občutka, da gre za ceneno dilo, ki so jo v tovarni na hitro izrezali za pouličarja, ki šele vstopa v svet flipov in grindov.

Dokler nisem pogledal tega posnetka, se mi ni zdelo, da vseskozi uporaljam nosebluntslide. Očitno bo treba prevetriti podzavest, saj en in isti trik navrže manj točk kot pet različnih.

Zgodovinsko smo spremljali koncept igranja od dveminutno nabijalskih Pro Skaterjev do zgodbovnega Undergrounda in kombinacije obojega v THUG2. Tak je tudi American Wasteland in po dobro izpeljanem jackassovskem predhodniku jim je šla fabula zopet dobro od rok. Spet se vržemo v superge malega povzpetneža, ki tokrat s kidanja gnoja pade direktno v slavno pasje mesto. Ravno prav, saj si je marsikdo pravkar ogledal Lords of Dogtown, iz katerega prihaja v špil sam Tony Alva s starošolnim naborom trikov vkup. No, čeprav nam je bil obljubljen ves Los Angeles v eni sami neprekinljivi stopnji od Pacifika do geta, špil GTAjevsko vizijo izpolni polovično. Že res, da ni nikjer nobenega nalagalnega

Do konca nabildan skate ranch se ponaša tudi s predelanim napisom Holywood. Inspiration na desni omogoča ustvarjanje trikov.
zaslona, a v resnici gre za osem oblikovno povsem ločenih stopenj, povezanih z dolgimi zavitimi hodniki. Ker vmes špil vseeno zmrzne za dve, tri sekunde (le da brez napisa Loading), je pojanje sem in tja bolj kot ne nepotrebno polnilo. Sveti gozd, griči Beverlija in dolmesto so izdelani po dolgočasnem kopitu par kvadratno postavljenih ulic s rolkabilnimi strehami vmesnih stavb. Vzhodni elej je zanimivo razslojen v strme kanale in avtocesto nad njimi, Sveta Monika malenkost premalo zvezno predstavlja obobalni zabavaščni park, najde se tudi čisto klasičen Vansov notranji park. Na koncu fašemo še nepregledno večnadstropno oljno ploščad in kazino iz THUG2 Remixa za PSP. Osma stopnja povezuje celotno dogajanje, saj gre za zapuščeno posest, na kateri se s klapo odločiš razviti ultimatni skejtpark. Najprvo se moraš dokazati lokalcem (naredi ta trik, pelji tja in tja), v zameno za kar počasi nabereš vse sposobnosti, od manuala prek revertov do specialov. Naslednjo tretjino špila zelo dobesedno razsuvaš vse stopnje in arhitekturne odpadke tovoriš na nekul poimenovani rolkarski ra

V edini bolj nenavadni nalogi moramo zapreči psa in se repovlečno odpraviti krast les za mega polcev. Težavnost je seveda nična.
nč. Zgodba se tu malo zavrti, nakar moraš izpolnjevati misije za profesionalce, da so srečni in veseli. Vmes lahko kadarkoli furaš kolo BMX, kar je zabavno, a ne tako izpopolnjeno kot rolka. S tem, da bi lahko v večini uporabili isti sistem, vendar so raje prdnili nekaj trikov na knofe za premik kamere. Nisem si mislil, da bo tako, a pripoved te najmočneje vleče v igranje načina story. Stripovsko povezane animacije z dobro spisanimi in odžebranimi dialogi ter postopno nadgrajevanje zapuščenega ranča v bogato zafilan skatepark so dobra plat. Slabo pa tvorijo huronsko enostavne naloge, ki so celo na težavnosti sick definirane z navodili, na primer 'Do a sick combo worth 5000 points!' KAJ? Dobesedno sick težavnost v smislu bruhanja po veteranih, ki na dobr dan naberejo milijon točk in več. Še slabše, vmes naletiš na pol ducata misij, kjer frustrirajoče hočejo od tebe držanje ravnotežja pol minute, kar komaj zdržiš kljub uporabi fokusa za upočasnitev časa. Taka neuravnoteženost in zanič razporejena težavnost od lahke do bruh težavnosti te odvrnejo od tega, da bi se povrnil v sicer zadovoljivo dolgo obračanje zgodbe.

Tony Hawk's American Wasteland
založnik: Aspyr / Activision
objavljeno: Joker 152
marec 2006

70
vrhunski igralni model
fina štorija
res nora glasbena podlaga
enolične stopnje
zatikajoč se, nepodroben videz
ej, šest let stari THPS2 ima več bonbončkov!