|
Vietcong 2 Raje z gobcem sprožim nagazno mino kot izkusim Vietcong 3! -Sneti
Šele po igranju Vietconga 2 prav vem, kako so se počutili ameriški vojaki v Vietnamu. Širom glave mi je namreč, tako kot njim, utripala le ena misel: "I gotta get the fuck outta here!" Ne sicer, da bi bil dejansko v nevarnosti, da me pokosi svinčena toča, da fašem malarijo ali da me skopi zahrbtna poševnooka cipa. A tista ostudna monotonost, ki tako rada prežema slabe igre, ume biti enako smrtonosna kot džungelska past iz naostrenih palic. Pač crkneš na lederzicu namesto v podrasti, od duhamornosti, ne od krogle sredi čela. Ista jetra. V obeh primerih zato, ker si se pustil zaplesti v kruto mrežo nesmisla.
No ja, glede nečesa smo špilavci na boljšem od rillajfnikov (poleg suhih štumfov in pijavk, ki se ponavadi svaljkajo več kot pet centimetrov stran od zadnjične odprtine): izbiramo lahko, če se bomo v ta pekel sploh spustili. In tako, kot bi udeležbo v azijski velegrobnici zavrnil celo največji čezlužni domoljub, če bi prej prebral verodostojno poročilo iz nje, se tudi vi na daleč ognite pasavčevemu izločku, ki se mu reče Vietcong 2. Kakor je bila enica (J117, 85), ki velja za začetnico vala vietnamščin, razgibana, vzdušna in sploh kul, je dvojka njeno živo nasprotje. Da čeških avtorjev ne bi kdo obtožil, da ponavljajo enico, so novinko vtaknili v pretežno urbano okolje novoletne tetske ofenzive leta 1968, ki so jo izvedle sile vietconga. Džungla je zato pretežno rekla pa-pa, nadomesti jo urbano okolje (tudi Sajgon) in po občutku bi bilo maltene vseeno, če bi naredili sodobno iraščino. Zlasti ker so poveljevalni vmesnik sunili Full Spectrum Warriorju, ki se dogaja, jep, na Bližnjem vzhodu. Dobršen del izkušnje preživimo v družbi soborcev, ki jih lahko kličemo k sebi, da nam obnovijo zdravje in strelivo, ter jih z ukaznim krožcem (desni gumb) pošiljamo na neko destinacijo ali v napad. Problem je ta, da V2 zajema bore malo taktike, ki je bila srž FSW in je reševala Brothers in Arms. Glede na to, da so tvoji cimri dobri strelci in nikdar zares ne umro, jih običajno pošlješ naprej, medtem ko ti čepiš v zaklonu in pucaš krivooke preživelčke, ki jih kameradje falijo. Če ti seveda uspe obvladati abnormalno ritajoča, čudno obnašajoča se orožja, zlasti pobesnelo M-16. Pristop kmalu postane rutina, saj so cilji venomer enaki (pojdi tja in
Udarjanje s čelom ob mizo zna prekiniti edinole nepuščavništvo. Kot v enki prednjači sodelovalna varianta, ki se odvija na štirih posebej narejenih kartah, ne v siceršnjih kampanjskih misijah. Tu se skupaj z do še sedmimi kolegi boriš proti umetnopametnim nasprotnikom in če si uigran ter nisi združen z debilčki, ki bi radi veslali vsak v svojo stran, je izkušnja fina. Co-op dopolnjujejo standardni egoistični in moštveni deathmatch, ujemi zastavo ter assault (napad na določene cilje), ki jih pestri osmerica poklicev. Vsi niso na voljo od začetka, marveč jih je treba odklepati z uspešnim igranjem, dočim se njihove sposobnosti dobro pokrivajo. Multiplayer bo edini razlog za nakup celo tedaj, ko se bo Vietcong 2 preselil med cenejše naslove (kjer bi lahko našel mesto kojci po izidu). Ne javite se v to vojsko, predvsem ne sami. Peace. |
50
sorodni članki
![]() |
|