IGROVJE
stranka » igrovje » pc » King Kong
King Kong

Kong por tar zan za! Ho balu! Kong Ana gree-ah! Sneti? Dak tantor ug! Har har har!

Dame in gospodje, predstavljam vam osmo svetovno čudo - kralja Konga!", se kolerično dere ustreznik Stojana Auerja in maha proti orjaški gorili, ki se, overižena, samsonovsko pne med stebroma. Prizorišče je New York v tridesetih letih prejšnjega stoletja in kmalu bo žival naredila dar-mar po ulicah ter splezala na Empire State Building. Vse to poznate; navsezadnje je štorija o King Kongu, ki so jo posneli črno-belega leta 1933, postala del splošne popkulturne zavesti (če imate tli leta ali si želite osvežiti spomin, berite okvirček). A mutirani opičnjak ni edina osupljivost v zvezi s tem brezča

Ne zastopiš, kaj reče vrstica nad oceno? Prečitaj ugabuga-slovar na www.ac. wwu.edu! Aja, Tarzan pomeni 'bela koža'.
snim celuloidnim izdelkom, ki ga je naš najljubši hobit Peter Jackson ravnokar priredil za nove čase. Vsem tiranozavrom navzlic gre bržkone najbolj širiti zenice in spuščati spodnjo čeljust nad dejstvom, da vzporedna igra ne smrdi. Prav ste prečitali - Peter Jackson's King Kong: The Official Game of the Movie, kot se ji uradno reče (za kar so Ubiju vsi honorarski pisuni na moč hvaležni, saj bodo z enostavnim ponavljanjem naziva mastno zaslužili), ni licenčni griš v slogu Mačkobabe, prejšnjega Herija, Fantastične četverice ter nebroja ostalih kretenizmov, ki zaslužkarsko izhajajo skladno s prihodom svojih vzorov v kina. Niti se ne zadovolji s solidnostjo tipa The Punisher, Madagascar ali Lego Star Wars Game. Povprečja so za kržljavce, si misli elektronski Kong, in po zgledu svojega vzornika iz fantazijske resničnosti pogumno korači v neznano. Direkt v žrelo neraziskanega džungelskega otoka licenčnih špilov, ki so nekaj vredni. Ki niso narejeni na prvo žogo, niso umerjeni na najnižji skupni imenovalec. Ki počastijo snov, ki jo imajo za vzor, namesto da bi se čeznjo posrali kot opica z grižo. Zares, napasite si oči nad tole redko beštijo - dobro igro po hollywoodski predlogi.

Uboga Anica. Mnogo je sekvenc, kjer je treba poskrbeti za sotrpine. Kar je nadgrajeno z dejstvom, da ponavadi oni najprej ščitijo tebe, nato ti njih in tako naprej.

Čeprav strogi uvod tvori kar filmska prikolica, mu brž sledi interaktivni del, ki je tak, kot mora biti: impresiven, udaren, dihjemajoč. Ko se posadka v nemirnem morju izkrcava na Otok lobanj blizu Sumatre, iz oči scenarista Jacka Driscolla med napetim čolnarjenjem proti obali opazuješ besnečo gladino in gromozanske, zlovešče kamnite stebre s strašljivimi frisi, medtem ko okrog tebe lije kot iz škafa ter se v morje leno zvračajo titanske skale. A premaknjeni režiser Carl Denham se ne da motiti, zakaj v glavi ima en sam cilj: posneti pustolovski film, s katerim se bo dokazal v šovbiznisu in si v žepe izdatno nasul cekina. Niti ko se na obalo prebijejo le on, scenarist, igralka Ann Darrow in soldatni zamorec Hayes, medtem ko je drugi čoln prisiljen v pristanek nekje drugje, ter niti, ko padejo prve žrtve, butnjeni kamernik ne misli na nič drugega kot na svoj filem. Toda če on živi v svojem svetu in je navadna prpa, imajo ostali, predvsem Jack in Ana, več težav. Že v prvi votlini na druščinico prežijo krvoločne rakovice, tridesetkrat večje od običajnih. Na obali jih pričaka njihova mati, razkurjena, ker bo morala znova skozi porodne bolečine (te muke ji, rakoljub, kot si, prihraniš z nekaj kroglami, natančno plasiranimi v mehke dele). Za vrati čakajo ogabni hrošči in neokusno dolge strigalice s strupenim ugrizom, ki bodo tvoje delo na vrtu odslej naredile petkrat bolj stresno. Po luftu pa se spreletavajo živčne mešanice pterodaktilov in netopirjev, ki ne čakajo drugega, kot da se z višav kriče vržejo nate ter na tvoje kamerade. Vse to te pričakuje v rednih časovnih presledkih, med katerimi molče opazuješ lepote čudovito predstavljene džungle, kamnitih arhitektonskih ostankov ancientne civilizacije in jeznega oceana, katerega valove mestoma uzreš skozi zeleni baldahin.

Kvarnik tole niti ni, saj vsi vemo, kako se King Kong zaključi. Srečnega konca bolj ni, ne glede na to, kako junaško se upiraš frčoplanom. Šmrk.

King Kong
založnik: Ubisoft
demo: natlačenka/tlačenka 148
objavljeno: Joker 149
december 2005

85
neščiš igra po filmu!
izrazit občutek prisotnosti v navidezni koži
otipljiva preživetvena napetost
spektakularni spopadi prazgodovinskih beštij
razgibana in polna nepozabnih trenutkov
ne prav dolga, a proti koncu se vseeno vleče
kratka, kamerno zoprna mestna sekcija
nerodna nošnja orožij
zgolj očrtana pripoved

 
 
sorodni članki