IGROVJE
stranka » igrovje » pc » GT Legends
GT Legends

V čas, ko so zverine še rjovele, se poda Igi.

Krožek SimBin se je proslavil z dodatkom za EAjevo F1 in nato s samostojno igro FIA GT Racing. Tokratni izdelek ima pravzaprav enako tematiko, se pravi cestne dirke serije GT, le dirkalniki so tri ali celo štiri desetletja starejši. Legende, kot pove naslov in kažejo slike, poustvarjajo vek, ko avtomobila na pisti ni držala elektronika v pogonu, zavorah in motorju. Obdobje šestdesetih in sedemdesetih je za marsikoga zlati čas motošporta, zakaj bila je to era bliskovitega razvoja, naglega povečevanja moči motorjev in revolucije v podvozju. A hkrati je imel voznik popoln nadzor nad konjičem in zavoljo odsotnosti servoojačevalnikov perfekten stik s cesto. No, kljub temu špil, kot bi kdo zmotno pomislil, ne simulira tekem iz šestdesetih in sedemdesetih let pr

Na začetku kariere nimaš za burek proti računalniškim nasprotnikom, ki imajo lovljenje zadka v mezincu. Potrebne je dosti vaje.
ejšnjega stoletja, temveč današnje dirke ljubiteljev veteranov. Vendar ne mislite, da gre za nepomembne vaške zbore s starinami. Nak, prvenstvo biva pod okriljem avtomobilistične organizacije FIA in se kliče HRC - Historic Racing Championships, čigar uradno licenco nosijo GT Legends. Dirkalniki so zato razdeljeni na tri razrede. FIA TC-65 in FIA GTC-65 pripadata vozilom, starejšim od letnika 1965, in se razlikujeta predvsem po moči motorjev. V prvo je vključenih sedem civilnih štirikolesnikov tipa fičko, mini cooper, ford falcon in lotus cortina, medtem ko je v drugi trinajst že v osnovi vrhunsko zmogljivih GT-avtomobilov, na primer cobra, korveta, (izvirni) ford GT-40, lotus elite ... Tretja skupina, FIA GTC-TC-76, pak pripada modelom, izdelanim med 1965 in 1976. Čeprav so to za današnje pojme prazgodovinski izdelki, so proti prejšnjima kategorijama jako napredne cestne zverine. Šport je tedaj namreč postajal vse zanimivejši, sponzorski kapital je prišel z velikim korakom in to je orenk pojačalo tehnološki razvoj. V tem času so dirkališča osvajali porsche 911, ford capri, detomaso pantera ... Igra vsebuje osem bolidov iz tega obdobja.

V delavnici je moč v najhujših dirkalnikih nastaviti prav vse. Pri miniju boste lahko zgolj napumpali gume in porihtali podvozje.

Ker je to simulacija dirk starodobnikov in ne pojanja v davnih časih, vozimo po sodobnih dirkališčih. Zatorej ne moremo preizkusiti stare Monze brez šikan ali enajstkilometrskega Spaja, ki je potekal večinoma po javnih cestah. Uteha je obljuba avtorjev, da bodo v kratkem postregli z z

Umetnopametneži so posrečena kombinacija napadalnosti in želje po ubranitvi mesta. A ko obvladaš, jih zlahka vrtiš okoli prsta.
astonjsko, 22-kilometrsko varianto Nordschleifa, ki smo ga na računalih prvič in zadnjič v vsej peklenskosti izkusili v davni Grand Prix Legends. Tekmovanja so raztresena po celotni Evropi, začenši z angleškim Doningtonom in italijanskim Mondello Parkom, nadaljevavši po nizozemskem Zolderju in švedskem Anderstorpu ter končavši na nemškem Hockenheimu plus francoskem Magny-Cours. Vseh prizorišč je enajst, so pa razvojniki z raznoterimi speljavami dosegli petindvajset samosvojih prog. Kar se videza in fizike tiče, so SimBin opustili zastareli motor iz F1 ter uporabili novega firme ISI, tistega, ki poganja r-Factor. Ta je v vseh pogledih modernejši, vendar igra deluje zadovoljivo tudi na slabših konfiguracijah. V redu je, da so nastavitve motala, tipkala, zvoka in grafike ostale slične prejšnjim naslovom iz tega tabora. Za tiste z ločenimi volani in stopalkami prav tako ne bo težav, dočim nastavitveni program nudi samodejno nastavitev suvalnih učinkov za najbolj priljubljene modele.

GT Legends
založnik: SimBin / Atari
demo: natlačenka/tlačenka 146
objavljeno: Joker 149
december 2005

86
odličen vozni model
verno predstavljeni dirkalniki
čudoviti prehodi dneva v noč
kariera
mrežni način s hrošči
ni dežja
kariera se občasno vleče
nesreče

 
 
 
sorodni članki