IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Heavyweight Thunder
Heavyweight Thunder

Sneti se vrže pod pesti, da zanič špilov ne faše samo LordFebo.

Verjamem, da je včasih težko biti navdušen igričar, a lastnik zgolj PCja. Zlasti če si nagnjen k čemu tako eksotičnemu, kot je boks. Simulacije dotičnega so z računal skliznile že pred leti in posedovalci le bež šatulj se lahko samo zavistno ozirajo k obtelevizorskim drkalicam, kjer domujeta EAjev Fight Night in Victorious Boxers. Upanje je zato tolikanj bolj dvignilo glavo, ko je madžarski Iridon (Pure Pinball) napovedal Heavyweight Thunder. A zadeva po par minutah poljubi tla, kot bi jih Frodo pod navalom Mika Tysona.

Ko nasprotnika počiš na gobec, je to približno tako uživantsko, kot če bi on tebe zares.
Boks je pretepaštvo za mislečega človeka (s trdnim lobanjskim dnom), kar je temu špilu jasno toliko kot meni kvantna fizika. Nasproti v pisanem ringu si stojita nemarno poligonasta borca, ki se premikata (bolje, drsita okrog) okorno kot v slabi češki, ee, madžarski risanki ter si delita udarce. Ti so videti, kot bi okončine iztegovali izložbeni lutki, saj Budipeštanci v kakorkoli prepričljivo gibanje telesa niso vložili trohice dela. Pa je sistem vsaj tehničen? V temelju je, saj ne gre za mlatenje po gumbih, temveč je treba celo nekaj razmišljati in blokirati. Visoki blok je samodejen, čeprav ne deluje vedno, nizki je vezan na preslednico, dočim višino udarca napove zvezdasta ikona na spodnjem delu zaslona. A vse gre v maloro, ko skušaš zamahe narediti kakorkoli učinkovite. Medtem ko boksarja premikamo z WSAD, je tepežkanje odvisno od miškinih ušes v povezavi s smerjo, kamor jo vlečemo. Le klik recimo pomeni kratek udarec, klik plus poteg v levo močnejši žvajz v telo. Pristop je skopiran iz Fight Nighta, a tu niti pod razno ne deluje, ker ima podgana večji hod od gobice na joypadu. Vse, kar boksarja uspeta pokazati, je raztrgano, patetično iztegovanje ročic s p

Prvoosebni pogled razkrije vso obupnost brljavega premikanja in udarjanja. Kje je Tekken za PC?!?!
ar bliskovitimi komboti, ki jih je seveda mogoče blokirati, toda le, če si alien. O licenčnih fajterjih in prizoriščih, bolečnosti stika rok z glavo in trupom (pršec bele tekočine) ter kakršnemkoli ritmu ni ne ponosnega duha, ne okvarjenega sluha.
Namesto da smo fasali debilno kariero, v kateri boksarju kupujemo zlate lance, papagaje, fotelje in pičuze, bi se avtorji raje potrudili z umetno pametjo, ki bi nasprotnika dejansko vodila, ne le reagirala, naredili količkaj privlačne borce, ki bi se ločili po čem več kot po osnovnih statistikah, in dodali multiplayer (zadeva nima niti načina za dva na enem računalu!). Me ima, da bi jim lastnoročno pokazal, kakšen je zares videti kroše.

Heavyweight Thunder
založnik: Iridon
objavljeno: Joker 146
september 2005

27