IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Garfield
Garfield

Yohan mara muce, zlasti oranžne. A tu ostane ravnodušen.

Garfield. Legendarna stripovska figura legendarnega Jima Davisa. Poosebljena požrešnost, lenoba, cinizem. Nekdo, v katerega se je vedno dalo vživeti. Oranžen muc, sicer velik ljubitelj lazanje, je bil zakon v časih, ko smo stara garda v sedemdesetih ravno šaltali z mleka na jogurt. Že ob misli, da bi šel iz te ikone nekdo pacat igro, se vsakemu iskrenemu oboževalcu naježijo dlake po telesu. Saj ne, da bi bilo s to idejo a priori kaj narobe, samo izkušnje nas učijo drugače. No, koliko špilom, narejenih po stripovski ikoni, lahko pripopate oceno zadovoljivo? Natanko tako. Pričakovanja so pri takih naslovih vedno visoka in praviloma ne dosežejo niti minimuma prebavljivosti.

V tej igri se je Odie iz retardiranega psa razvil v ultimatno zlo. Zato pa njegovo retardirano vlogo na momente prevzame Garfield.

Kakorkoli, kanadski Hip Interacitive, sicer resno obrtniško podjetje (Beyond Divinity), si je naložil na pleča to nehvaležno nalogo in izdal na prvi pogled simpatično igro s preprostim imenom Garfield. Gre za tridimenzionalno akcijo z elementi avanture in ugankarstva. Ali, če hočete, za avanturo z elementi akcije in ugankarstva. Osnovni zaplet je rahlo podhranjen, ampak bo že. Odie razsuje hišo in če Garfield noče na shujševalno dieto, jo more pospraviti, preden pride Jon. Saj ne, da bi bila igra kakorkoli časovno omejena. Poiskati more manjkajoče predmete in jih postaviti na ustrezna mesta. V pomoč mu je sesalnik, s katerem premešča te predmete, z njim pa si pomaga tudi pri interferiranju s pohištvom. Ves čas ga kajpak

Da smo Garfielda postavili na mizo, je bilo treba prevrniti štiri kozolce ter vreči tri miške in dve tipkovnici skozi okno.
na različne načine ovira Odie. In to je to. Gre za sicer spodoben obrtniški izdelek, ki pa ne bo vrgel na rit nikogar. Če ocenjujemo po zahtevnosti ugank, špil ni ravno namenjen vrhunskim šahistom. Tudi zvočno-grafična pomoč je izdatna. Pač igra za otroke z luštno podobo in zvokovno podlago.
No, pri tovrstnih 3D špilih je skoraj vedno problem v premikanju oziroma kameri. Garfield ni izjema. Dostikrat zna biti prav mukotrpno postaviti mačka tja, kamor želimo, da potem izvede, kar mora izvesti. Na pogled imamo bore malo vpliva, kar v praksi pomeni, da mora Garfield nabrati veliko kilometrine, da sploh zakapiramo, kakšna je situacija v določeni sobani. Se vam zdi, da bodo otroci tega veseli?

Garfield
založnik: Hip Games
objavljeno: Joker 145
avgust 2005

55