IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Fantastic Four
Fantastic Four

Sneti lahko ob neznozni bolečini licenčnega apna rjuje samo tole: ALT-F4! ALT-F4!

Včasih smo novinarji jebena stranka. Na E3ju smo zadnji gnoj, ki ga gledajo postrani in mu v futralnici lifrajo plastične pladenjčke s še bolj plastičnim pire krompirjem ter mesom davno poginulih živali (hej, zastonj je, tih bod in žri!). Umiramo prezgodaj zaradi čirov na želodcu in sekir neznanih napadalcev v lobanjah. In potem nas nategujejo še glede vsebine iger, ki jih napovemo. Prejšnji mesec, ko sem pisal predogled Fantastic 4, je veljalo, da bo zadeva akcijski frp, temelječ na pogonu X-Men: Legends, kar je pomenilo nekaj v slogu Freedom Force ali vsaj, no, em, X-Men: Legends. Ko sem namestil končni produkt, pa sem zgolj poblendal kot zajec v luči približajoče se lancie (mežik, špljoc!), zakaj F4 ima z omenjenima špiloma bore malo zveze. To pač ni noben ar pi dži, kvečjemu R Pidži, saj gre za hudo povprečno in nezadovoljivo

F4 so, tako kot film, naredili za mlado populacijo, ki pa so jo zopet močno podcenili. Kot da mularija ne zna prepoznati kvalitete!
mlatilnico hord debilnih sovražničkov. Ki pa se zaradi filmske naveze seveda dobro prodaja. Vam rečem, mamice in ateje, ki kupujejo tak ščiš za svojo deco, bi bilo treba prežarčiti z vsemirskim žarkovjem, da bi dobili neverjetno, specialno moč, ki se ji reče Razmišljanje.
Junakom stripa Fantastic 4 kaj takega ni bilo usojeno, temveč so na avanturi po vsemirju staknili vsak svojo telesno silo. Eden je postal gorostasni Thing; drugi se lahko razteguje kot elastika, zato mu pravijo Mr. Fantastic; tretji, Human Torch, gori kot bakla; medtem ko je punca sposobna nevidnosti in manipulacije s predmeti na daljavo, od tu nadimek Invisible Woman. Možgane vsi nadomeščajo z grobijanstvom, zato je logično, kaj se dogaja: mlat po knofih iz pogleda od zadaj, sovragi v trenutnem valu crknejo, premik malce naprej, nov val, nov boj, bla bla. Ja, tepežkarica je tole. Recept seveda ni napačen, vendar Fantastični štirje niso Warrior Within, Chaos Legion ali The Return of the King, temveč so bolj podobni hitro sproduciranemu licenčnemu grišu tipa Spider-Man 2 (za PC) in Catwoman. To pomeni lesene animacije, nobenega pravega učinka in zadovoljstva pri stiku pesti s sovragovo čeljustjo, nevznemirljivo okolico, popolno pomanjkanje domišljije, kar se tiče vrste in oblike nasprotnikov (roboti, mu

Daleč nismo prišli od časov Double Dragona, čeprav je to legendo krivoversko primerjati s tem krokodiljim izločkom.
mije in te reči) ter njihove umetne pameti (je ni), in skrajno preproščino borilnega sistema. Vse temelji na tem, da brezglavo drgneš po gumbih ali tipkah, kar povzroči določeno verigico udarcev. Pri tem vrsta situacije ali kanalje praktično ne zahteva prilagajanja, kar je smrt za vsakega količkaj vrednega predstavnika te zvrsti in pomeni, da sedem, osem ur, kolikor zahtevajo F4 (malo!), kot kak treniran šimpanz delaš tap tap tap in zreš v grobo, kvadratno grafiko, tipično za predelave s konzol. Nekaj variacije je mogoče, zlasti pri Nevidni baburi, ki daje nekaj več svobode, vendar je celo ta na daljši rok nezadovoljiva. Razlike med liki so majhne, še tiste, ki so, pa uniči preveliko zanašanje na moč. Kadarkoli je mogoče preklapljati med liki, vendar sta na zaslonu povečini le dva, ki ju vnaprej izbere špil na podlagi zelo blede zgodbe (scenarist X-Men 2 je tole spisal z mezincem leve roke), kolega pa se večinoma obnaša kot moron. Vse je podrejeno temu, da čimveč poka in s

Tipičen premlat: kup debilnih sovražnikov, ki tiščijo vate, ti pa drezaš gumb. Tehnika, razdalja? Ha, ha.
e sveti ter da mulčki debelo gledajo, kar dodatno podžiga raba 'kozmičnih' moči oziroma specialk, za katere je preenostavno nabrati energijo. In seveda so vmesne mini igre biser inteligence: treba je pritiskati gumb in/ali obračati like, da tok nekam steče. Zeh. Tako se redki fini elementi, kot je možnost skupnega držanja falotov za goltance, da hitreje podležejo, raztopijo v vsesplošnem dolgčasu.
Nekaj več zabave Fantastic 4 nudijo, če se akcije polotita dva, pri čemer se zaslon ne razdeli (iz praktičnih razlogov boš za to potreboval vsaj en joypad). Mogoče je tako sodelovanje kot mlatenje eden drugega, dasi je prvo daleč boljše. Takisto gre pohvaliti dogajalne vmesne sekvence, zlasti one predpripravljene, v katerih vidimo čudovite 3D modele, medtem ko med standardnim odklepabilnim materialom poleg res grdo poskeniranih stripov in brezzveznih produkcijskih sličic najdemo kupek solidnih intervjujev s Stanom Leejem, očetom stripa (in, mimogrede, Pajkomoža). A omenjeno je hkrati vse in nadvse zamisliti se gre nad špilom, pri katerem se hvali postransko vsebino, medtem ko taprava šepa na vseh koncih. F4 zatorej pridodajte ALT, na tipkovnici stisnite ustrezno kombinacijo in to naj bo to. Lažnive založnike pa naj pogoltne raztegljiv, mogočen plamen v obliki Jessicinih joškov.

Fantastic Four
založnik: Beenox / Activision
objavljeno: Joker 145
avgust 2005

45
sodelovanje pridoda nekaj zabave in vrednosti
eno samo enolično udrihanje po tipkovju
nobenega občutka stripovske moči
bleda štorija