IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Will of Steel
Will of Steel

Še en tak špil, pa bo Aggressor postal mudžahedin.

Nekaj mesečnih ciklov tega ste na dotičnih straneh fasali šnelkurs iz žepnega vodiča za vojno proti terorizmu, pomenljivo poimenovan Terrorist Takedown (J138, 29). Akoravno upam, da je bil toti skupek besed (pa še kak v tej reviji) dovolj nazoren, da odvrne od špilov, katerih glavna poanta je 'bolje terorist v roki kot Osama na strehi', ostaja morje razvijalcev, ki tolčejo po svoje. No, treba je priznati, da so teroristi vedno naprednejši, in fantje pri Gameyusu menijo, da tu leži njihova priložnost. Če te namreč po novem z dveh strani presenetita zvita terorista, si pečen, ker je namerjati v dve smeri *hkrati* ipak en malček problematično. Ekola, tu imamo soldatov cel kup. Drug megastični trik opravi s težavo, da je težavno tudi zreti v dve smeri hkrati: teroriste potemtakem zalezujemo kar od zgoraj. In imamo, glej zlomka, taktično realnočasovno protiteroristično str

Helikopterji so hecni, ker jih zaradi nizko postavljene kamere večinoma ne vidimo. Za nameček si mnogokrat zmislijo, da je med njimi in ciljem ovira, čeprav zrejo sovragu v oči.
ategijo. Tako, z abramsi, apači in rusko ropotijo, saj jih poznate (pa teroristi, kajpada). Hec je v tem, da je puščavsko sonce Afganistana in Iraka, kjer se pojamo v šestnajstih nalogah, precej načelo glave ubogih vojaceljnov, ker jim že preprost ukaz premika za nekaj metrov naravnost naprej povzroča nepremostljive težave. Toda bognedaj, da bi človek grdo pogledal kakega od gumbov za naprednejše ukaze formacij, zakaj dotično v splošnem povzroči, da se enote veselo raztepejo na vse strani neba. Avtorji so se težav s premikanjem vozilc zavedli in to skušali rešiti tako, da klikanje kamorkoli prime v nekako tretjini primerov (pač po logiki 'manj kot je ukazov, manj je polomije'), zato je ukazovanje že samo zase zenovska umetnost. Naloge so klasične: s svobodnimi in pogumnimi je treba lutati v tri krasne, dokler ne potamanimo vseh teroristov, pri čemer upravljamo s širokim naborom mehanizacije, ki je takole od daleč kar finega videza. Misije nimajo neke očitne povezave, razen kakopak zlih bradačev, ki se spustijo v banzai-juriš takoj, ko nas ugledajo. Da bi se zabavali čimdlje, shranjevanje med nalogami ni mogoče, kar v navezi z nemalokrat 'pogumno' postavitvijo in obnašanjem enot pomeni, da bo naš psihiater v teh mesecih mastno zaslužil. Vsaj prijateljem lahko s tovrstno zabavo prizanesemo, ker večigralstva ni, je pa vdelan sistem glasovnih ukazov, ki razume nekako toliko besed kot furby, ko mu zmanjka baterij. Genialno, skratka.

Nemogoči nadzor povzroči, da bolj kot ne pestujemo posamezne enote. A niti tako intimen način ne zagotovi, da bi nam bile zveste.

Will of Steel
založnik: GMX Media
objavljeno: Joker 144
julij 2005

22