IGROVJE
stranka » igrovje » pc » ER
ER

Yohana odpustijo šele potem, ko tretjič v enem šihtu pusti mobija v pacientovem trebuhu.

Verjetno morate biti en velik bolek, če še niste slišali za nanizanko ER oziroma Urgenco, kakor jo poznajo tujo špraho nekognitivni. Saj veste, pajzlasta klinika v Čikagu, sladkorčkasti dohtar Carter, napihnjeni Pratt, histerična Lewiska ... No, in sedaj se je skotila igra z istim imenom. Jupajdija.

Živčni spremljevalci pacientov v afektu ne skoparijo z butastimi pripombami. Tole ženšče gre denimo na jetra celo žrtvi. Po kratki izmenjavi kletvic bo zanjo poskrbel varnostnik.

ER je izdelek ne prav znane hiše Legacy Interactive, ki razvija izključno 3D-simolike strateške simulacije. Ne glede na to, da je ER njihov edini prepoznavni naslov, verjamem, da bomo o njih še slišali. Imajo namreč zelo neortodoksno vodstvo z ne več najmlajšo doktorico svetovalne psihiatrije Lehrerjevo na čelu. Kar po svoje razloži marsikaj o ERju. Zelo težko bi bilo narediti tako dodelano tovrstno igro, če bi projekt vodil nekdo, ki ni v fohu. ER je namreč verjetno najbolj natančna špilavna kopija katerekoli televizijske/ filmske predloge, kar sem jih videl. Tak način izdelave špila se pogosto konča katastrofalno, ker je konvergenca teh medijev ponavadi enostavno nemogoča. Toda ER dokaže, da se da iti z glavo skozi zid, če je volja prava. Gre za frpjsko simovščino, v kateri si najprej

Če ste prepoznali tole sobo, očitno gledate ER. V otroški igralnici se odvijajo najbolj osladno-limonadni trenutki nanizanke.
sestavimo dohtarja po meri, nakar se poženemo skozi vrata urgence in se posvetimo zmedi. Začnimo pri okolju. Bolnišnica Chicago's County General je do smeti v smetnjaku enaka kot tista iz nanizanke. Tloris, nadstropja, dvigala, mize, vse štima. In ne samo, da je osebje prepoznavno na prvi uč (poznavalcem Urgence, to je), temveč so jim originalni igralci posodili glasove. Zaplet? Kombinacija peskovnika in desetih scenarijev (delavnikov), sestavljenih iz linearnih dogodkov, ki bi jih lahko umestili v katerikoli del nanizanke. Od obnemoglih pijancev pred vrati do pucanja riti skorumpiranim politikom. Interakcija z ostalim osebjem limonadnega tipa uljez - anus predstavlja silno pomemben del špila. Skozi posebni vmesnik lahko komuniciramo s komerkoli in se pošiljamo v falus. Dobri odnosi na primer z bolničarkami vas lahko pripeljejo v njihov ožji krog, kjer talajo zastonjske fuk brisačke. Ampak gojenje prijateljstva ni vedno enostavno, saj vas bodo nekateri sovražili od začetka do konca. Pripravite se na pikre pripombe ob vsakem dramatično izgubljenem pacientu. Igra pozna tudi tako imenovane perke, enkratne možnosti za izboljšanje določene situacije, ki jih lahko dobite na različne načine. Če recimo takoj na začetku uspešno pozdravite nekega klovna, bo na vas prelil del svoje dobre volje, ki jo lahko naslednjič po potrebi izkoristite pri zdravljenju kateregakoli otroka. Vsak pacient je razporejen v težavnostno lestvico, od ra

Takole poteka zdravljenje zastrupitve. Dvakrat potolčeš po prsih pacienta in hopla, simulant odskaklja iz bolnišnice čil in zdrav.
hlih prask do brezupnih primerov, in v eno od šestih bolezenskih kategorij (kostolom, težave z možgani, srčni problemi ...). Ako na vrata trka starka s koso, lahko bolnika podturite komu bolj izkušenemu in mu nato sunete kakega hipohondra. Nekateri dogodki iz linearnih scenarijev so obvezni in vodstvo vas odpusti, če jih ne rešite pravočasno, drugi so pak tu za nabiranje izkušenj, ki jih itak dobivate že s svojo pojavo. K realizmu prispevajo tudi mirnejši trenutki, ko si lahko v svojem stresnem 36-urnem delavniku privoščite dremež, futr v kafetariji ali tuširanje v ženskem veceju, kar viša tri tipično frpjske drsnike - zbranost, energijo, čistočo.
Toda realističnost ima meje. Za nekoga bolj moteče, za druge manj. Eh, pare so prve in deca so velik trg, pa je bilo treba zadevo prilagoditi. Najprej pogrešam kri. Na urgenci bi morala kri pač špricati iz slehernih črev. Ampak neeee, vse je škripajoče čisto. Tudi ostali realni disturbativni dejavniki znajo biti prikrojeni. Dobro, ljudje šepajo in se držijo za trebuh, vendar nisem srečal nikogar, ki bi se valjal po tleh od bolečin, kozlal name ali panično tekal gor in dol po hodniku. Prav tako bi lahko dohtarji srali in rigali, če že spijo in se tuširajo v oblekah. Boste porekli, da v nanizanki ne počno tega. Jah, tudi tam je to napaka, hehe. Enako kot humor. Zelo malo ga je v igri, morda še manj kot v nanizanki, in še tisti, ki je, je čist ko solza in kar sili posiljene nasmehe na plano. K realističnosti in vzdušju svoje prispeva manko pohitritve in upočasnitve dogajanja, kar zna biti občasno moteče.

Morda je tole videti kot solidna predispozicija za dober frp, a verjemite mi, da je vpliv kariernih drsnikov zanemarljiv.

A vseeno gre za soliden in zglancan obrtniški izdelek, namenjen ozkemu krogu ljudi. Če ste pristaš nanizanke in simolikih špilov, je ER za vas obvezna trofeja. Če ste pristaš nadaljevanke in nimate pojma o simolikih špilih, je dobra izbira, ako bi želeli preizkusiti simolike špile. Če ste pristaš simolikih špilov, ne pa Urgence, pa vam verjetno ne bo preveč všeč. Saj se dosti dogaja, ampak vpliva na dogajanje je precej manj kot v Simsih. Iz enakega razloga ne bo dogajal onim, ki ste pred desetletjem nažigali Theme Hospital. Ostali pa lahko itak greste na pivo. Samo da vas potem ne bodo vlekli v bolnišnico.

ER
založnik: Legacy Interactive / Mindscape
demo: natlačenka/tlačenka 145
objavljeno: Joker 144
julij 2005

73
pikolovska navezanost na nanizanko
odlično vzdušje
dokaj spregledana tematika
dogaja
pikolovska navezanost na nanizanko
linearnost
premalo vpliva na dogajanje