IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Battlefield 2
Battlefield 2

Tale igra je tako učinkovita in nalezljiva, da Snetija po ducatih vloženih ur komaj še živega zvlečejo izpod tankovskih gosenic.

Imam suha ujsta, grizem si roževinasti noht na mezincu leve noge in nestrpno čakam, da se po drogu zlagoma drseča zastava naposled spusti ter zamenja barvo. Ob manku slehernega pametnega zaklona se počutim neprijetno odprtega, kot da bodo zdaj zdaj uleteli Kinezi in mi nemilosrdno vstavili analno sondo, s katero mi bodo odtihmal kontrolirali nasmešek (= večen), naklon očesnih duplin (= velik) ter smisel za modo (= neznosen). To se po Murphyju seveda pripeti, vendar pripetljaj ni tako boleč, kot bi znal biti; ob granati iz mimovozečega tanka zgolj o

Velikokrat je bolj kot komandostvo koristno dohtarstvo.
dfrčim petnajst metrov v luft in se v prostem slogu punčke iz cunj zložim ob grmu kislic. Na drogu vnovič zaplapola rdeči kos blaga, jaz pa se (iz)rodim na izbrani lokaciji, od koder se jovo na novo zapodim na sodobno bojišče - zdaj peš, zdaj v konzervi in zdaj v letečnežu ... prej kot jurišnik, potem v koži medicinca, naposled v grmičastih gatah ostrostrelca. Naj tresejo eksplozije, kot da se lomi nebo, naj prašinarji umirajo kot za stavo, naj se kaos za trenutek uredi in znova razpade v primordialno župco ubijalcev ter ubitih - komu mar, saj smo nesmrtni. Iz navideznega sveta nas trga le petnajstsekundni premor po krepotu ter vmesni nalagalni zasloni. V ostalem času smo docela zatopljeni v masovni spletni večigralski moderni (uf) spopad bibličnih razsežnosti, v katerem najbolj uživamo zato, ker vemo, da je le domišljija. Drugače bi, urbani fantki, ob uletu topniških granat od strahu in zračnega pritiska srali, scali ter se ječe stiskali ob vsako pregrado, ki bi ponudila količkaj zaščite. Ampak v tem pogledu ni nevarnosti. In zato imamo igre, kakršna je Battlefield 2 ...

Še en zračni prizor, iz lovca. Omeniti pa je treba odklepanje močnejših orožij v skladu z nalinijskim igranjem in napredovanjem. Kul.

Temelj BF2 je seveda Battlefield 1942 (J111, 83), prejšnji izdelek Digital Illusions CE (tipi so Švedi) oziroma DICE, ki je naredil pošten dar-mar v svetu večigralskih streljank. Skupek velikosti, podrobnosti in spektakularnosti njegovega navideznega bojišča je bil dotlej neviden, drugosvetovnovojna tematika v žanru edinstvena, saj se je praktično vsa žlahta usmerjala v futurizem, polrealistični način igranja pa hitro dojemljiv ter zadosti akcijski za mase, vendar z mnogimi nivoji taktike, naposled dostopnimi le najbolj vztrajnim in grupnega sodelovanja željnim. Da dvojka temelji na BF1942 in njegovem polnadaljevanju, BF: Vietnam (J129, 82), ter da recept p

Furanje vozil je zadosti arkadno, da se ga lahko poloti vsakdo, in hkrati ne povsem enostavno. Kar v bistvu velja za vso igro.
ovsem novemu okolju navzlic ni drastično spremenjen, je jasno. Navsezadnje govorimo o Electronic Arts. A četudi ne bi - kure, ki nese zlata jajca, pač ne krepaš (če nisi japonski razvijalec). Zato dvojka ostaja prvoosebna streljanka bodisi s pehotnim, bodisi vozilnim udejstvovanjem (udeležene so tako kopenske kot vodne ter zračne furalice), v kateri si skočita v lase dve sprti strani. Ker gre za spore v sodobnosti, so to bodisi ameriški marinci, bodisi bližnjevzhodni partizani ali kitajska armada. Preden vprašate - ne, med njimi ni bistvenih razlik. Še več, te so resnično kozmetične, kar špilu, tako kot vsem realnočasovnim strategijam s tem felerjem, enostavno moram šteti v minus. Po drugi strani pa je ravnotežje zato dosti boljše, kot bi lahko bilo, če bi se šlo v neke velike samosvojosti, in takisto ni težav z menjavanjem strani. Če te strežnik z vključeno nastavitvijo Autobalance rukne k poševnookcem namesto k Amerom, nimaš nobenega razloga, da peniš, razen če so te leta posiljevali na Golem otoku in zategadelj fizično ne preneseš rdeče zvezde. Bistvena tako ni izbira strani, temveč poklica. Namesto petih iz BF1942 jih je zdaj sedmero. Med napadalne spadajo assault (njami zadevščina: metalnik granat), special forces (njami zadevščina: eksploziv C4), sniper (njami zadevščina: z mehko podrastjo obložene gate) in anti-tank (njami zadevščina: skorajda mora biti bazuka, ka-li?). Dopolnjujejo pa jih trije podporni razredi: sanitejec (medic), inženir (engineer) in, um, podpornik (support). Itak spočetka vsi navalijo na prve in karte so polne komandosov, snajperjev (itak!), bazukašev ter dobrih starih rešetačev.

Bog se usmili, pa taka umetna pamet. S tem botkom sva se gotovo gledala kakih pet sekund (na Expert) in ni pogruntal, kaj naj stori.

Battlefield 2
založnik: DICE / Electronic Arts
demo: natlačenka/tlačenka 144
objavljeno: Joker 144
julij 2005

88
sveža vloga poveljnika
spodbujanje ekipnega vojaškega duha
raznolike, povečini zelo dobro zasnovane karte
ogromno taktičnih možnosti
odlično zastavljeni in uravnoteženi poklici
napredovanje in odklepanje močnejih krepel je kul hakeljc
dodelana vsem
minimalne razlike med stranmi
spet zanemarjeno puščavništvo z obupno UP
kak način več bi sedel
kvakovsko poskakovanje
grafikuljne omejitve
kup debilčkov
okvirčki:

Čvekanje ga seka