IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Area 51
Area 51

Aggressor zaužije novi produkt fast food igrovja. Zmerno okusen, a bolj kot ne prazen.

Prejemnik: Služba za nacionalno varnost, oddelek za Resnico.
Predmet: ocena nevarnosti razkritja državnih skrivnosti v videoigri Area 51.



Naj takoj na začetku cenjene nadzornike zopet spomnim na vzroke, zaradi katerih je bila onemogočena naša neposredna participacija pri izdelavi omenjenega računalniško-razvedrilnega objekta. Naš človek v razvojni ekipi je pred zaključnimi fazami cikla žal preminil v tragičnih okoliščinah (incident št. 1275-265). Kadrovski službi je bilo s tem v zvezi naloženo, naj odslej ne sprejema posameznikov z nagnjenostjo do spolnih odnosov z divjimi zvermi. Naknadni poizkus infiltracije avtomatske nadzorne umetne inteligence v razvojne delovne postaje je spodletel, ko smo kodo po ... spletu okoliščin prenesli na robota-pomočnika v bližnji bolnišnici. To je povzročilo napako v robotu, kateri je pred nevtralizacijo uspel vsem pacientom dostaviti napačna zdravila. Incident (št. 1275-269) smo uspeli prikriti z izpustom malarije v mestno vodno zajetje, s čimer smo zabrisali povezavo z bolnišnico in robotom.

Od časa do časa nam igra v fris vrže kakega šefeta, ki pa ne da resnega izziva, saj je treba samo dovolj časa nažigati vanj.

Sledi kratek oris objekta presoje. Area 51 je prvoosebna strelska igra, kar pomeni uporabo navideznega tridimenzionalnega prostora za ustvarjanje iluzije izkušnje v prvi osebi. Implementirani grafični pogon je kvalitativno malo pod ravnjo trenutno uveljavljenih (standard PM18-234), s katerimi smo imeli opravka pred meseci, razen v segmentih sistema delcev in svetlobnih efektov, ki sta na ravni. Zaradi tega igra deluje na široki bazi sistemov in ima velik sp

Termovizija a la zombakelj je izgovor, da so avtorji v vidno polje nametali odločno preveč bleščanja, ki je na trenutke zelo moteče.
ecifični doseg. Kljub temu je sam prikaz notranjega okolja Cone 51 relativno dober, ko gre za posamezne prizore. Testne osebe so se v tem oziru pritoževale predvsem nad nizkim številom podrobnosti in slabo postavitvijo v kontekst, ki da tudi ni dovolj razdelal namembnosti okolice, zaradi česar je trpela celokupna prepričljivost. Zvok vestno predstavi učinek in moč uporabljanih orožij. Glasbena spremljava v ključnih trenutkih povzroči izmerjeni 24,5 % dvig ravni adrenalina. Testne osebe so še izrazile nejevoljo nad dejstvom, da merilni križec neprijetno zaostaja za gibi rok.
Igra se v vlogi Ethana Cola (podobnosti s katerim od naših operativcev ni), člana elitne enote za posredovanje v razmerah prisotnosti nevarnih biokemičnih agensov. Podobnost z našo enoto Sigma je le 22,7-odstotna, zaradi česar ni suma na izpust informacij. Colova enota je poklicana v Cono 51, kjer pride do epidemije neznanega virusa, z nalogo oceniti položaj in zavarovati območje (ukrep št. 175). Tam naletijo na saboterje in, po spustu pod zemljo, na z virusom okužene osebke. Slednji po okužbi pridobijo naravo agresivnega nizkoavtonomnega agenta (v popularni kulturi imenovanega 'zombi'). To se sklada s popularnim prepričanjem o zombijih, ki smo ga lansirali v šestdesetih letih, da bi prikrili ponesrečene poskuse z lobotomijo i

'Houston, problem imamo. En zagamani tip meri vame z dvema puškama in ni videti vesel. Pa ste nam rekli, da Rusov še ni tukaj!'
n presaditvami pasjih možganov (incidenta št. 1103-274 in 1022-435). Kot Ethan Cole moramo s tremi soborci v enoti izpolnjevati ukaze, pri čemer smo nenehno zoperstavljeni velikemu številu sovražnih elementov. Ti se delijo na oborožene in neoborožene zombije, fizično hitre in nevarne mutante ter, v drugi polovici igre, vojake Iluminatov in nekatere ekstraterestrialne elemente. Testni osebki menijo, da je spisek sovražnikov porazno majhen, prav tako pa lahko ugotovim, da v igri ni sledu o Projektih 256 ('eksplozivna činčila') in 149 ('pingvin-kiborg'), ki sta bila nedavno uspešno zaključena. Tudi sredstva, s katerimi igričar upravlja, ne nakazujejo na potencialno razkritje kočljivih informacij. Na voljo so polavtomatska pištola, avtomatska jurišna puška standardnega tipa, polavtomatska dvocevna šibrenica, ostrostrelska puška ter dve fiktivni izvenzemeljski orožji: plazmatska puška ter mezonski top. Orožja ne odstopajo od povprečja, z izjemo zmožnosti plazmatske puške, da strelja okoli vogala, kar je spričo zgolj povprečne umetne inteligence sovražnikov zmerno uporabno. Metanje ročnih granat dveh vrst je simultano.Testni osebki so bili navdušeni nad zmožnostjo dvoročne uporabe avtomatske puške in šibrenice, ki je v njih vzbudila začasno povečano raven agresivnega obnašanja (citiram: "Kok ga je razmazal!!1!1ena" in "Pogini, pes!"). To zopet potrjuje sprejeto doktrino o funkcijah naših produktov v tej zvezi, kot sta Postal 2 in Grand Theft Auto, namenjena kontroli množic.

Glejte, učenci, tole je pa človeško drobovje. Tamle je debelo črevo, pa jetra ...

Area 51
založnik: Midway
demo: natlačenka/tlačenka 143
objavljeno: Joker 144
julij 2005

73
akcija kot akcija
dvoročno vihtenje šibrenic
hecne podrobnosti
jazst, mutant
premalo novosti, sovragov in orožij
kratka in preplitva
plavajoč križec