IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Gish
Gish

Packa katrana Aggressor se na potovanju po kanalizaciji znova zaljubi v fiziko.

Si morete predstavljati, da takole na lep sončen dan z dekletom bujnih oblin pod roko stopate novim dogodivščinam naproti, nakar vam punčaro meni nič, tebi WTF-izraz na obraz pogoltne bližnji kanalizacijski jašek? Preden slišim opazke, da morda dečva le ni tako oblinasta, če ji je uspelo spolzeti iz trdnega prijema, je treba poudariti, da ji je pri neljubem dogodku pomagalo nekaj črnega in renčečega. V tem primeru bi ljudje praviloma hiteli najprej izganjati hudiča iz lastne buče - toda ako česa drugega od velike glave itak nimate, ker ste pravzaprav zajetna zaplata katrana, gish poimenovana, je odločitev o tem, ali skočiti za stvorom, ki vam je sunil drago, samoumevna. Navsezadnje ste eden najbolj karizmatičnih likov v računalniških igrah zadnjih let in ni vrag, da ne bi grdavši ob vaši pojavi kojci stisnili krempeljcev med prste!

Šefeti koncem vsakega poglavja zahtevajo unikatne metode krepavanja, s katerimi se utegnete pošteno namučiti.

A črne smolnate narave niste le zato, ker vam beli nasmeh ali srepi pogled odlično pristojita, temveč lahko svojo žolco jadrno vržete na plot, ko situacija to zahteva. Kot gish lahko namreč spreminjate obliko in se bodisi stlačite v ozke prehode (denimo pod vrata dekliške kopalnice), bodisi se napihnete in otrdite ter tako lomite opeke ali kosti stvorovja, ki se vam znajde na poti. S sploščanjem in razširjanjem obenem skačete v luft, nakar na stropu uporabite najbolj frajersko lastnost - prilepite se nanj. V tem elementu potujete mimo nevarno

Igro lahko napravimo precej bolj zagamano, če skušamo pobrati vse cekine, saj so slednji nemalokrat na samomorilskih placih.
sti, kot so naostrene prekle, lava in ostala krama, ki po klasičnih pravilih prebiva v ploščadarsko organiziranih svetovih pod površjem, kamor vas odpelje lov na izginulo lepšo polovico. Za uspeh je treba prej ali slej pravilno skombinirati vse mogoče elementarne lastnosti, kajti izzivi, kako priti mimo ovir, sčasoma postanejo kar zafrknjeni. Če je na začetku višek razmišljanja ta, da stvorovju z zidu kažete jezik, boste pozneje priča pedantnemu žongliranju s kamnitimi kockami in akrobacijam v prečudnih mehanskih sistemih nad rekami lave. Za vse to je zaslužen prefinjen fizikalni pogon, ki je srce igre in poskrbi, da se gish dejansko obnaša tako, kot se nadebudno kotaleče se režeče packe katrana pač obnašajo (... kako že?). To se zdi tudi malce dvoreznega meča, kajti simpatični okrogloličnež zaradi žolcavosti ne stopiclja, temveč se kotali in je pri spreminjajnju smeri ter hitrosti dokaj počasen, zaradi česar je treba pri gibanju venomer misliti vnaprej. A ko se sistema dodobra privadimo, je stvar čisti užitek, sploh ker špil postreže z zanimivimi in raznolikimi ugankami, skozi katere bi se otročad kaj lahko naučila osnov fizike. Treba je pripomniti, da fizikalni motorček občasno skotali kako bučo, ob kateri bi si Newton nedvomno za

V menihe zakamuflirane spake dajo šalam o duhovnikih čisto nov pomen.
želel, da bi ga tisto jabolko ubilo. Na srečo tovrstnih položajev ni preveč, znajo pa zatežiti, ko skušate z zadnjim življenjem loviti ravnotežje nad žarečo lavo, nakar se gish enostavno noče odriniti, kot bi se spodobilo, in zgrmi v pogubo. Vsake toliko zafrustrira tudi kaka past, ki jo je praktično nemogoče pričakovati in nas obvezno stane življenja. Pri slednjem gishu v splošnem izdatno pomaga nabor morbidne zverjadi, ki pa je žal glupa ko hlod, saj se v nameri, da bi vas dosegla, povečini sama pobije na pasteh, namenjenih vam. Prav tako ni kajvemkako raznolika. Okolja so stilsko posrečeno risankasta, a jim, z izjemo egipčanskega, ki je videti odlično, manjka barvne raznolikosti. Se pa zato na več mestih odkupijo z lepim dinamičnim barvnim osvetljevanjem. Gish ni prav gobčen (vsake toliko malo pogodrnja), takisto ne okolica, medtem ko glasbena podlaga zagrabi v trenutku in nje prijem zlepa ne popusti. Poleg osrednjega lova na baburo je na voljo še kup kart, kjer v omejenem času lovimo denar (bržda za nakup nakita za punčaro) ter šest modusov za dva igralca, kot je igranje fuzbala, sumo borba in podobno. Žal špil ne premore mrežne povezave in je vroči stolček za dva največ, kar boste imeli od večigralstva.

Igranje v dvoje zna biti še najbolj zabavno pri fuzbalu, ker se drugje rado zgodi, da se nasprotnika zalepita eden na drugega in ne moreta nikamor.

Težavicam navkljub je Gish ena najbolj originalnih in zabavnih iger zadnjega časa, kar je poseben uspeh, če upoštevamo, da je nastala v okviru neodvisnih garažnih ustvarjalev, ki se ne kopljejo v novcih. In jih veliko niti ne zahtevajo, saj na www.chroniclogic. com/gish.htm zadeva stane le slabih dvajset zelencev. Podprite jih.

Gish
založnik: Chronic Logic
demo: natlačenka/tlačenka 143
objavljeno: Joker 143
junij 2005

85
originalna in igralna zasnova
gish je frajer :wub:
raznoliki nivoji in uganke
odlična muzika
zabiti monstrumi sem in tja
nemogoče pasti
ni mrežnega igranja
več barv in zvokovja ne bi škodilo