IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords
Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords

Snetijev meč žari ne le od navdušenja nad v temelju solidno igro, marveč tudi od jeze nad malomarnostjo.

S Silo me tepite, zadegavajte me grižavemu rancorju v rit in me utapljajte v bakta-tanku, ampak nikakor ne morem razumeti, kako imajo lahko nekateri avtorji oziroma založniki tako malo vizije in ponosa. Knights of the Old Republic 2, sekvel uspele vojnozvezdne frpjke izpred dveh let (J125, 87), je izvrsten primer tega, kako lahko z levo roko fentaš vse, kar je trudoma ustvarjala desna. Kakor je špil namreč v srži uživantski, je zlikan približno toliko kot pijanec v jarku. Kakšen je smisel tega, da se z nečim trudiš več kot leto dni, škrabaš napredno pripoved, se baviš z vprašanji dobrega in zlega, vpletaš subtilen humor, sklamfaš nepozabljive like, vse to združiš z raziskovalno-tepežkarsko frpjsko osnovo, ki te v znani maniri dobesedno prikuje pred zaslon - nakar doživiš infarkt zaradi invazije hroščev? Nihče se ne bi pritoževal, če bi KOTOR2 izšel aprila v obliki, ki ne bi napeljevala k samomorilskemu obupu. Tako pa je videti, kot bi človek kupil Joker, v katerem bi manjkala vsaka šesta stran, ko bi hotel cajtung listati, bi ti venomer padal po tleh, dočim bi bili teksti zdaj prezrcaljeni, zdaj posejani z naključnimi sličicami zajčjih bobkov. Argh!

Raziskovalno-bojevalni zaslon bo dolgotrajnejšim špilavcem enice takojci znan in udoben kot razvaljan fotelj. Motor Odyssey Obsidanu bil dan je.

S tem nočem reči, da Vitezi stare Republike vdrugo ne znajo biti tako privlačni, da se od njih ne moreš odtrgati. BioWare je razvoj zaupal novonastali grupi Obsidian, ki pa ni zeleniška: predseduje ji Feargus Urquhart, ustanovitelj Black Isla, ki je pred kratkim šel na svoje, predtem pa vodil razvoj nekaterih najbolj čislanih frpjev, kot so Baldur's Gate, Icewind Dale in Fallout. Urquharta so spremljali drugi izkušenci in da skupina ni kotlič smrdljivega loja ter žaltavega putra, dokazuje zasnova The Sith Lords. Tako kot izvirnik se dvojka odvija precej pred dogodki v začetni trilogiji SW in se osredotoča na ruvanje med

Vse ni zgolj v Sili, toda čirule-čarule, kakršen je Force Storm, počistijo pot kot desetorojni udar strele iz srednjeveških frpjev.
jediji ter njih temačnimi verzijami, sithi. Toda igrate ne kot isti lik, temveč kakih dvajset let po zaključku enice kot prišlek (ali prišlekinja), ki je bil nekoč jedi. Zakaj je tako, kam je založil žaromeč in kje so jediji, ki jih je bila nekoč polna galaksija, vse to boste izvedeli v pripovedi, ki se lahko mirno kosa s fantastično iz enice ter D&Djevimi težkokategornicami. Nit se čudovito sklada s predhodnimi dogodki, ki še vedno odmevajo širom črnine; ne le to, mojstrsko se prepleta z njimi, tako da KOTOR1 in 2 pripovedniško tvorita neločljivo prepleteno, impresivno celoto. Razen pripomb na nepopoln zaključek je bralna izkušnja, podana skozi nebroj dvogovorov in neskopo odmerjene sekvence, tako izvrstna, da sama po sebi nadomesti večino minusov. Snov dobrega in zlega, svetlega in temnega, ki preveva ves vojnozvezdni univerzum, je razdelana podrobneje kot kdajkoli prej in na povsem odrasel način. Črno ni le črno in belo ne zgolj belo

Mnoge lokacije, recimo Dolina temnih gospodarjev na Korribanu, se ponovijo od prej, vendar so ustrezno predrugačene.
, prav ni samo prav in narobe ne le narobe; morala je stvar pogleda, premisleka, odločitve, osebnosti. Lahko ste dobričina prvega kova in svetloplatnež, da mu ni para, vendar za to ne boste kar od vseh likov počez dobili enoznačnih osuplih pohval. Enako, če se greste sitha - nekateri se vas bodo ogibali, švohotni vam bodo podložni, a večina bo znala svoj vidik vašega početja predstaviti na inteligenten, večplasten način. Nisi kar vnaprej občudovanja vredna dobričina ali zlobec, ki ga je treba sklofutati. In sleherna važnejša oseba, toliko bolj, kolikor se pomikajo navzgor po lestvici pomembnosti, deluje kot dec ali baba iz mesa in krvi, z lastnimi možgani ter karakterjem. Če si brezmožganski klavec vesoljcev, si verjetno ne moreš niti misliti, kako dobro taka pozornost dene starikavcu, ki je prekoračil trideseto in bi rad od iger več kot debilne stereotipe ter poveličevanje mišičastih junakov in joškatih lajdric. Namečkoma odločitve v čveku res vplivajo na odvijanje zgodbe in sestavo druščine in špil je dejansko vreden ponovnega preigranja celo kot lik enake usmerjenosti (light/dark) kot prej, kaj šele drugačne.

Vse ni samo bojevanje in KOTOR2 vsebuje ogromno lutanja, pogovarjanja, odpiranja vrat in zabojev, hekanja računal ...

Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords
založnik: Obsidian / LucasArts
objavljeno: Joker 140
marec 2005

77
privlačna zgodba in liki
dosti tehtnih dvogovorov in odločitev
ni moč reči, da ne vleče
nadvse slična enici (ampak ok)
prelahka (ampak ok)
prostrana njiva hroščev (to pa ni ok)