IGROVJE
stranka » igrovje » pc » The Park
The Park

McMungo

Je srhljivka, ki ni zares nasilna. Je fiksna štorija, a imaš vseeno občutek, da jo soustvarjaš. Je igra, a nudi malo ’igranja’. The Park je bastárd, nov poskus mejnih izdelkov, ki sku­ša­jo združiti nekaj raz­ličnih pripovednih orodij. Kot tak je vreden pozornos­ti, ni pa tvojega denarja. Ni slab, ampak za te peneze je največ dveurna, nepo­nov­l­­jiva seansa premalo.

The Park ni toliko špil, bolj zgodba, ki jo doživljaš prvoosebno, neke vrste linearen Vanishing of Ethan Carter. Izrisuje se ti skozi oči mlade mame Lorraine. Njen poredni sin je stekel v zapuščeni zabaviščni park, lično izrisan v pogonu Unreal 4, ona pa ga mora najti. Pamž se skriva in beži vse globlje v zlovešči kompleks. Odziva se na klice in daje namige, kaj v okolici je še vredno preveriti, s čimer te sili v sledenje in sprožanje skriptanih dogodkov. Ti so udejanjeni v obliki raznih voženj po ringl­špilih, ki začuda še delujejo, ter prvoosebnih navalov spominov in modrovanj travmatizirane samohranilke. Igranje je poenostavljeno na hojo, čitanje lističev in odpiranje vrat. Svoboda preiskovanja je le navidezna, saj gre za vodeno izkušnjo, toda občutna. Kar je pohvalen dosežek.

Omejena igralna površina je avtorjem omogočila več ukvarjanja z vizualnimi podrobnostmi. Podoba je impresivna, a terja dobro grafično kartico.

Kaj kmalu postane jasno, da raziskuješ dve rdeči niti. Kaj za vraga je narobe z lunaparkom, kjer so strašljivi klovni zabadali pile v očesna zrkla, in kaj temnega se je prikradlo v um protagonistke. Avtorji so oboje smiselno prepredli s strukturo originalne pravljice o Janku in Metki. Nastala je 'prvoosebna psihološka izkušnja groze', kot so jo poimenovali. Zadeve proti koncu pos­tajajo vse bolj podobne utrganosti Twin Peaks, ko se spuščaš vse globlje v krvi, žvepla in katrana poln frontalni korteks uboge Lorraine. Konec je klimaktičen, a pride prehitro. Zato je izdelek kot glažek kaviarja, za katerega odšteješ malo več, ker želiš izkusiti nekaj novega. In se ga nikoli več ne dotakneš. 

Pravijo, da se je treba grozljivki znati prepustiti in ji dovoliti, da te prestraši. Če ga boš igral v temni sobi, bo Park povzročil pumpanje adrenalina.

The Park
založnik: Funcom
objavljeno: Joker 270
januar 2016