IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Magicka 2
Magicka 2

In nagrada za največ nacopranih urokov v eni minuti greeeee ... Trierju, ki upa na novo tipkovnico.

Z Magicko švedska skupina Arrowhead cilja na trdojedrne igralce, na take, ki stavijo na dolgotrajno preigravanje v več. Kljub čisto solidni puščavniški kampanji so ravno sodelovalne partije igrin glavni adut. V glav­ni vlogi so kapucinski čarovniki, kateri naloga je obvarovanje deteta, bodočega zavetnika kraljestva Midgard. Na prvi pogled in otip igranje sliči na diablovščine, a v resnici gre za bolj neposredno akcijado brez klasičnih elementov, kot so izku­­šenjske stopenje, postranske naloge, poklici, inventar in uganke. Z miško lik pošiljaš v desno, kjer se po tebi usuvajo horde svežih sovragov. Te nato spražiš s kopico urokov in namahaš z mečem. Ali one tebe.

Druga Magicka je destilat prve. Zalejša podoba, možnost copranja med premikanjem in še več izziva v puščavništvu.

Karkoli že počneš ...
Bistvo tiči v samosvojem bojnem sistemu. Coprnik namreč poseduje moči osmih elementov, od ognja do strupa, ki jih med sabo združuje v raznotere verižne coprnije. Najprej sovraga namoči, nato vanj spusti elektriko in zaplesal bo bolj ži­vahno, kot če bi bil suh. Ali pa ga mokrega zmrz­ni. Kosmateža pa pri priči zakuri, saj se bo nje­gov kožuh vnel, kar ga bo samo od sebe sča­soma pokončalo. Kombinacij je čuda in splača se eksperimentirati, pri čemer elementarjenje temelji na osnovni fiziki oziroma logiki. Možno je čarati tudi na sebi in kameradih, recimo ko se je treba pogasiti ali posušiti. Noben kombo ni zmagovalen in vseuničujoč, zanimivo pa je, da so vse magične moči na razpolago že takoj.
Izbor nadlog ni prav posebej navdušujoč. To so goblini, orki, mutirani raki, golemi in podobna golazen. Občasno jo presekajo malo bolj odbiti nasprotniki, ki te naokoli preganjajo z ročnimi možnarji ali plamenometalci. Šefi so bolje dizajnirani, vsak s svojo zabavno podzgodbo, vendar jih je le prgišče. Glede na zajebantski ton, ki preveva igro, bi si lahko dali duška s čim orto­ču­daš­kim. A na to komajda pomisliš, saj je špil s produkcijo soldateske neizprosen in počitka ni. Ko sprožiš prihod vala nasprotnikov, se dogajanje zaklene na precej majhno območje in najboljša obramba je napad.

... je vedno bolje v družbi ...
Hvala Odinu torej, da so vključili sodelovalno večigralstvo za do četverico. Obe Magicki so ustvarili z družnim sejanjem smrti v mislih in če uspeš najti par razumnikov, ki ne bodo v svoji štoravosti delali agadirja tudi po soigralcih, ti bo obračanje zgodbovnega načina šlo v slast. Igra v multiju sicer poveča količino nasprotnikov, a zgolj za ščep. Povrhu se lahko kolegi brez kazni oživljajo. Bistvo sodelovanja tiči na komplementarnem odstranjevanju sovragov. Eden okoli monstrumov nacimpra leden oklep, drugi jih flambira z žarkom smrti. Nekdo si nadane ognjen oklep, nakar steče med opozicijo, da lahko ti hkrati brezskrbno kuriš sovrage in njemu obnavljaš lajf.
Kombinacijsko copranje zahteva bliskovit razmislek in korejsko hitre prste. Prijateljski ogenj je vklopljen na obeh straneh in šefe lahko s spretnim premikanjem prepričaš, da ti pomagajo z bombardiranjem svojih lakajev. A tudi ko zamojstruješ parjenje elementov v mogočne grdobije, je napredek velikokrat odvisen od čiste sreče. Trume se namreč obnašajo tako spontano, da je načrtovanje jalovo.
Če ti to ni dovolj, se lahko štorije lotiš še na višjih težav­nostih, s čemer si boš prislužil določene bonuse, recimo flaškon oživitve. A v primerjavi s polovico življenjskih točk, ki se ji odrečeš, in regenerirajočimi se sovražniki, ki so hitri kot nindže, je to bolj beden obliž na rano. Še stopnjo bolj neodpustljivo je preigravanje izzivov, kjer se, sam ali druž­no, po robu postaviš več zaporednim navalom svojati. Ko skušaš ostati živ tiste tri minute, kolikor povprečen fajt traja, je praktično vsaka napaka zadnja, ki si jo storil.

Bitke so huda zmešnjava različnih ščitov, urokov in fletnih animacij mrcvarjenja. Beštije te orenk prekašajo po številu, a hvalabogu niso pretirano bistre.

... in s kopico bednih for
Na poti boš redno crkaval od smeha. Lutke za vadbo čislajo 50 odtenkov sive in zadovoljno vzdihujejo, ko jih mlatiš. Gobline zalotiš med žuranjem, ko ekstatično vreščijo "Are we goblin or are we dancer?" Tudi tvoj vodič, vampir Vlad, je hecnež, ki najraje loka kri dekel v sosednji vasi ali sarkastično najeda žrtvam goblinskih vpadov. Tak veseljaški ton se vleče skozi vseh devet nivojev in gre malce v navzkriž s težavnostjo, ob kateri se ti obraz dostikrat zmrači. 
Res je, da je v primerjavi z enico dvojka repete. Tudi hrošči so, čeprav jih je manj kot v enici. Igra te recimo zna oživiti v zraku, da vnovič zgrmiš na skale, ali te gnusobe napadejo takoj ob vstajenju od mrtvih, čeprav se ti posebne moči še polnijo. A pod črto gre za soliden naslov z edinstvenim in zabavnim sistemom boja in zgolj 15-evrsko cenovno postavko. Če imaš par voljnih kameradov, toliko bolje. Sicer se boš marsikdaj znašel na robu obupa, a si boš nato prečistil misli in si ob pokončanju še zadnjega mamojebca z občutkom vsemogočnosti pomel roke. 

V multiju je fino stati malce vsaksebi, ker čarovnije žrtev ne izbirajo. Je pa igralna izkušnja prijetnejša, ko veš, da te lahko brez penalov kdorkoli oživi.

Magicka 2
založnik: Arrowhead
objavljeno: Joker 267
oktober 2015

75
dovršen sistem izvajanja razturja
za­bav­no večigralstvo
zafrkantsko vzdušje
le nadgradnja predhodnice
težavnost v osa­melosti
vstajanje od mrvih

sorodni članki