IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Vampire: The Masquerade - Bloodlines
Vampire: The Masquerade - Bloodlines

Dodo hodi ven le še ponoči in se futra na prašičih v sosedovi staji.

Igre, ki jih navdihnejo namizni špili, spričo priljubljenosti številnih slednjih niso nobena redkost. Toda Dungeons & Dragons ni edini, ki burka to področje: prispevek k takozvanim 'pen and paper' podlagovnim izdelkom je dal založnik White Wolf, katerega frpjka Vampire: The Masquerade je bil pred leti že temeljnik računalniške inačice, Redemptiona. Novodobno verzijo, Bloodlines imenovano, ki s predhodnico nima dosti skupnega, so zaupali skupini Troika Games (Arcanum, The Temple of Elemental Evil). Rezultat? Mešan kot človeško meso na žaru.

Ena prvih bojevalno naperjenih nalog je tista, ko morate v zrak vreči skladišče. Mlečnozob se, če se le da, zatecite k šunjanju.

Da bi v Svetu teme, World of Darkness, kjer se Bloodlines razpletajo, lahko bodisi iz prve, bodisi iz tretje perspektive veselo cuzljali kri nedolžnim pocestnikom, je najprvo treba razumeti nekaj ozadja. Igra se odvija v svetu, podobnem tistemu, v katerem živimo, le da so v njem močno prisotna nadnaravna bitja, kot so vampirji, gargojli in volkodlaki (če imate trolov in goblinov poln vamp, se boste malček drugačnega okolja razveselili). A četudi je obstoj naphan z omenjenimi srboritneži, ki navadno niso nič kaj prijazni, v njem veljajo določena pravila in eno osnovnih, ki bo padlo na vaša pleča, je maškarada (Masquerade). Zahteva je preprosta: nikoli se ne smete napajati na drugem bitju vpričo ostalih, sicer vam bo na grbo zlezla ljudska policija ali pa kar vampirji sami, ker boste preveč razkrinkali maškarado. Kršitev si lahko tekom celotnega igranja privoščite le petkrat. Svoje kao-večno življenje prič

Če vas dobi v pest več sovražnikov, zna biti grdo. Sam sem si podočnika rešil s copranjem, ki je na višjih stopnjah precej uničojoče.
nete kot novoustvarjen nočni lovec, ki mu ni dosti jasno, kaj so okoli njega dogaja, treba pa je priznati, da je štorija, ki jo boste deležni, nadvse fukiš. Ker je reč zelo frpjaško naperjena, si še pred prvimi koraki po ulicah Los Angelesa, koder se vse zaplodi in zaključi, izberete klan, ki mu boste uslužni. Pri sestavi lika temu sicer ni moč spreminjati videza, velja pa se pomuditi pri čitanju o lastnostih in tako izbrati ceh, ki vam najbolj ustreza, najsi gre za bolj bojevniško, šarmantno (dobra izbira, če se želite pregovarjati in ne pretepati) ali coprnijsko usmerjene vampirje. Prav posebna pozornost velja nosferatujem, ki so grdi in je igranje z njimi precej drugačno kot z ostalimi. Štos je ta, da utegne kršenje pravil predstavljati že sama vaša pojava, saj bodo ljudje panično bežali in hlipali po pomoči. Tako je igranje oteženo in nujno se je treba oprijeti veščine šunjanja po temnih kotičkih, dočim bodo vaš dom kanali pod mestom. Začetek je odličen in sprva se zdi, da je Deus Ex dobil dostojnega konkurenta. Zlasti pisanost in različne možnosti reševanja nalog polnijo vodnjak optimizma. Kul je, da misije niso venomer klasična varianta na pojdi-tja-in-pobij-vse-nakar-nazaj-privleci-določen-predmet. Svoboda se kaže v tem, da je moč kveste rešiti na več načinov, odvisno od načina igranja, ki ga gojite. Že denimo vstop v naključno sobo je mogoč na več načinov - s tavanjem po ventilacijskih jaških, bolj gibčni bodo uporabili zmožnost vlamljanja, tisti z večjimi mišicami utegnejo varnostnika, ki ob pasu nosi ključ, spraviti v krtovo deželo. Hkrati so določene naloge narejene fantastično in četudi so skriptane, tresejo zadnjico. V glavi imam predvsem tisto, kjer v zapuščenem hotelu iščemo predmet duhinje, ki tamkaj blodi in nam otežuje napredovanje. Nadalje je luštno, da se pred našim grdim bledim frisom znajdejo različne uganke, ki niti niso pretežke, a so vsekakor dobrodošle. Celokupno vzdušje ni na nič nižjem nivoju. Ves špil poteka ponoči, čemur se da hitro privaditi; ob tem lahko od nalog odnesete kup uporabnih informacij, ki vam povedo več o svetu in njega prebivalcih, če si tega le želite. Zatorej velja nos moliti v osebne računalnike, za katere je treba največkrat v bližini najti geslo (ali papirček / striclja, ki vam ga zaupa) oziroma uporabiti hekerske zmožnosti, ki so prav tako ena od lastnosti, ki jih lahko nadgrajujete. Ne spreglejte niti časopisov in pisem, ki se valjajo naokoli, saj nemalokrat skrivajo namige ali dodatne informacije o fabuli.

Gimble je nori doktor, ki je totalna faca, dokler vas ne želi oklofutati z roko. Ta se izkaže kot dobro orožje.

Vampire: The Masquerade - Bloodlines
založnik: Troika Games / Activision
objavljeno: Joker 137
december 2004

73
privlačna zgodba in izvrstno vzdušje
dobre, raznovrstne naloge
nepremočrtnost, svoboda početja
hrošči!
polovičarsko narejen boj
v drugem delu igri privlačnost pojenja
številni maluski