IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Warlock 2: The Exiled
Warlock 2: The Exiled

Kam je izginil Aggressorjev čas? Sunili so ga tatinski goblini iz Warlocka 2. Zato nadnje pošilja vikinge in zmaje.

Ob januarskem popisu svojih igralskih navad sem navrgel, da so mi lani največ časa ukradli brezštevilni free to play naslovi. Če pa bi se moral omejiti na igre, ko interneti padejo, je bila na prvem mestu Warlock (J227, 74). Ta fantazijska potezna strategija ima kljub nekaterim slabostim moč, da te pribije pred zaslon. Zdaj je ruski Ino Co napravil dvojko.

Pri gradnji vmesnik preklopi v takšnega, kjer stavbe postavljaš na posamezna polja, ki se razlikujejo po rodovitnosti. Sleherna frakcija ima sebi lasten spisek hišk.

Corpniški fevdalec
Warlock 2 je čistokrven ekspanzijski špil. Temelj domišljijskega imperija so utrdbe, ki jih seješ po pokrajini, razdeljeni na šestkotnike. V mestih gradiš stavbe, ki bljuvajo hrano, denar, mano in raziskovalne točke. Z njimi najemaš soldate, da se razširiš še dlje in postaviš še več gradov, iz katerih posrkaš še več virov, da ust­variš še močnejše podanike. Dokler nisi najmočnejši frajer v univerzumu in igra reče: “Pr­mejdun, zdaj si pa zmagal.” V peskovniškem modusu si postavljen nasproti do osmim nasprotnikom, dočim v kampanjskem načinu slaviš, ko monstrume pretepeš do zadnjega.
Kajpak to ni vsa zgodba. Na poti do prevlade se zgodi množica razsekov in kurjenj, ki pri teh špilih tako vlečejo, da preprosto moraš znova stisniti 'end turn', čeprav vso noč nisi spal. Prva luštnost je, da si mogočen coprnik, saj je bil za Ruse glavni zgled davni Master of Magic. Zato raziskuješ čarovnije, ki jih mečeš po bojišču - kar 170 jih je na spisku! Ognjeni dež za množični genocid je med bolj običajnimi, proti koncu pa lahko udejanjiš celo mavrične zmaje. In drugič, po ozemlju ležijo drugotne surovine za eksotične nadgradnje vojske, kot so magični oklepi in orožja, ter zmajska jajca.

Warlock 2 je ena lepših poteznic, saj enote sestavljajo gruče ani­miranih mož in zverc. Avtorji so pred tem počeli Fantasy Wars.

Sanjarije o moči
Ravno boj je najprivlačnejši vidik obeh Warlockov. Že res, da bo brez trdne ekonomije tvoja ar­mada vsebovala kvečjemu tri krmežljave podgane. Toda gospodarjenje je preprosto in odstopa prvenstvo mlatenju. Boj poteka kar na osnovni karti in ni ločen kot v Heroes of Might and Magic ali Age of Wonders. Spominja na Civilization V: posamezen heks zaseda ena enota, ki lahko pretepe tiste na sosednjih ali, v primerih strelcev, seže dlje.
Na svoj račun najbolj pridejo ljubitelji fantazijskih beštij. Vikinški sekirarji in vampirski čarodeji niso nič posebnega. Čez Warlockova bojiš­ča lebdijo oblegovalne ladje duhov, Dalekom podobni tanki in paladini v vseh odtenkih. Izbirati je moč med šestimi frakcijami , katerih soldateska se močno razlikuje in terja samosvoje pristope! Še bolj imeniten je spisek ojačitev, ki jih lahko nanje navesiš. Poleg magičnih oklepov so tu še nadgradnje ob napredovanju z izkušnjami v boju in na koncu magovi uroki. Varovanje veteranskih monstrumov se ti bogato poplača, ko z elitnimi minotavri po več sto potezah krepitev zaorješ skozi še tako trdno obrambo.

Novost v boju, pobrana iz Panzer Generalov, je zmožnost strelcev, da podprejo sosednje enote v obrambi in samodejno ustrelijo napadalce.

Več trolov, več neumnosti
Exiled gradi na temelju predhodnika in prinese množico novih po­šasti ter čarovnij. Štirim igralnim frakcijam od prej (ljudje, nemrtvi, pošastki in vilini) se pridružijo vikinški Svarti z močno oklepljenimi soldati in magični Planeswalkerji s hitrimi ašašini. Naposled dobimo večigralstvo za štiri igralce, ki smo ga v enici tako pogrešali, in povsem nov modus, exiled. Šlo naj bi za štorijalno kampanjo, ki pa ima pripovedi toliko kot trol besednega zaklada. Pomembnejša je njegova igralna značilnost: karta je razdeljena na množico poddimenzij, ki jih povezujejo portali. Potovanje proti končnemu šefu, ki ždi za mnogoterimi trdnjavami v zadnjem od svetov, je bolj usmerjeno, kar je sveža izkušnja v primeri s peskovniško karto iz enice. Zato bodo v Warlocku 2 uživali tako novinci kot veterani franšize.

Neugledno raziskovalno drevo iz predhodnika je nadomestil vmesnik, kjer si coprnije sledijo bolj premišljeno. Za najmočnejše potrebuješ naklonjenost božanstev.

Svobodnjaški modus tvori drugo polovico igre. Je tak kot prej, le da to pot nudi možnost drugačnega razvoja mest. Število običajnih naselbin je omejeno, kar olajša upravljanje v pozni igri, žal pa ni dobro izvedeno in izpade omejujoče. Srečoma lahko to izklopiš. Ne moreš pa se znebiti omejene zaloge nadgradenj iz posameznega drugotnega vira, kar je presneto ponesrečena novost. V izvirniku je bilo napravljeno bolje.
Najbolj neprijetno je, da avtorji niso odpravili glavne nadloge predhodnika: prozorno goljufive umetne pameti, ki zna množično rojevati okrepitve iz niča. Če pa se greš mikastit z živimi igralci, šepa uravnoteženost, ker je prelahko množiti utrdbe. A če bi porihtali še to, bi me bilo še bolj strah za svojo storilnost. Že tako zaradi Warlockov trpi. Najdeš ju na Steamu za polovično ceno.

Warlock 2: The Exiled
založnik: Ino Co / Paradox
objavljeno: Joker 250
maj 2014

79
imeniten spisek monstrumov in coprnij
raz­noli­ke frakcije
dober boj
podoba
kampanjski modus
računalo goljufa
rav­no­tež­je v večigralstvu
nekaj nerodnosti