IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Ford Racing 3
Ford Racing 3

FordFebo in kup podivjanih žrebcev se dva večera zabavajo.

Pojma nimam, kakšen je smotr serije Ford Racing. Mogoče Empire večino teh iger uturi avtomobilskemu izdelovalcu, da jih šenkava ob prodanih fiestah, focusih in mondeih. Drugače si ne znam razložiti založnikove pasivnosti oziroma škrtosti, kar se tiče vložka tako v razvoj kot v oglaševanje. Vsi trije deli so se vzeli domala iz nič in tja kaj hitro tudi utonili. Če bi se bolj potrudili (glede izdelave, ne glede marketinga), bi znali biti Ford Racingi ob občem pomanjkanju arkadnih, cestnih dirkačin na PCju prepoznavnejši ter uspešnejši, zlasti zadnja dva. Tako pa smo v tretje spet priča povprečnosti, ki bi se lahko merila z Need for Speedom 2 izpred mnogo let, medtem ko dandanašnji od žanra pričakujemo kaj bolj naprednega. Škoda, saj je dvojka naredila velik korak naprej od katastrofalnega izvirnika, trojka pa prinaša komaj kaj novega. Fizikalni in grafični motor sta enaka kot v leto dni starem predhodniku, kar pomeni zelo zelo lahkotno volaniziranje po raznolikih, a ne preveč podrobnih pokrajinah. Še meniji in nazaslonski napisi so ostali praktično enaki. Od igralnih elementov so razvijalci pridodali edinole špartansko izvedeno večigralstvo prek znane točke IP, kar pomeni, da je moč igrati le s kolegi (dirkačine, ki dajo kaj nase, se šlepajo na GameSpy). Glavna udejstvovanja so tri. Zopet sta na voljo (nespremenjena) Ford Challenge in Ford Collection, ki nudita vrsto posamičnih dirk. Nekatere so navadne kdo-bo-prvi, ostale raznorazne že videne variacije v slogu izpadanja po krogih, vožnje po idealni črti ali dvobojev. Nova postavka je Ford Competition, grozd različnih prvenstev, kar smo pogrešali v dvojki. Na žalost zadeva ni izvedena na sodoben in izviren način, marveč je vse skupaj bolj samo sebi namen. Zmage oziroma dobre uvrstitve odklepajo avtomobile in proge. Obojega je, pričakovano, več kot prej. Pist je kao 26, vendar spet lažejo, kajti sem so štete še dirke v nasprotno smer. V resnici je na razpolago šest krosišč v dveh pokrajinah in šest urbanih cestišč v takisto dveh scenarijih. In štiri dirkališča. Ovinki so uživantsko speljani, brez ene same moteče ovire, ki bi nas mestoma ustavila. Fordkov za preizkus asfalta in peska je kar 58, pri čemer moram poudariti, da špil ne posiljuje s švohotnimi gospodinjskimi jetrci, kar je počel Mercedes World Racing. Od modernih štirikolesnikov je večina ameriških modelov. Novost v tem razredu, oziraje na dvojko, je najmočnejši mondeo z oznako ST220. Drugi razred so starejše inačice mustangov, thunderbirdov in grand torinov, po katerih je znamka Ford znana tudi na stari celini. Trojka je tu bogatejša za Besni Maxov falcon XB GT. V kategoriji off-road špil so zbrani razni tovornjački in focusi za rally. Noviteta je RS200 iz grupe B. Ostanejo tanajhujši dirkalniki: indigo, bolid nascar, GT90, GT ... V tretje so dodali še starinarski razdelek, znamenita modela T in A. Bolje bi bilo, ako bi ju izpustili, zakaj premakneta se ne nikamor in imata slonjo vodljivost.

Avtorji so veliko črpali iz bogate Fordove zgodovine, zato lahko vozimo par legendarnih mustangov (tudi mach 1 iz originalnega Gone in 60 Seconds), '49 coupe, ki ga je James Dean volaniziral v Uporniku brez razloga in '76 gran torino, kakršnega sta vozila Starsky in Hutch. (Citat iz opisa drugega dela, ki stoji še vedno.)

Tak kot je tale opis, torej kratek, povprečen in naštevalen, je tudi Ford Racing 3. Stavi na količino, pri čemer velikokrat pozablja na kakovost. Vožnja je zato do neke mere zabavna, vendar brez globine in sčasoma dolgočasna. Že odsotnost poškodb pove nekaj o moderni dirkalnici. V primeru, da ste ubrisani na forde, arkadno dirkanje in predhodnika nimate, nakup tega cenejšega naslova celo svetujem. Drugače pa raje solde stavite na kakšen Flat Out.

Tole je rit znanega modela crown victoria, ki ga onkraj Luže uporabljajo taksisti in policaji.

Ford Racing 3
založnik: Razorworks / Empire
objavljeno: Joker 137
december 2004

60