IGROVJE
stranka » igrovje » iOS » Game Dev Story
Game Dev Story

Sneti

Luštkan in fino izviren izdelčič za 0,79 evra je tole, ki naj te zanima, če imaš rad poslovne simulacije in bi rad fural lastno firmo za razvoj špilov. Prevzameš namreč vlogo direktorja novoustanovljene tovarne iger, ki biznis zalaufa v osemdesetih. Iz izometrične tretje osebe gledaš v risankasto pisarno, po kateri drobencljajo simpatični možiclji. Prvi projekt je nujno za PC, saj tu plačaš minimalne licenčne stroške. A kmalu dobiš dovolj novcev, da financiraš najem konzolne blagovne znamke. Vložek je tu večji, a hkrati je zajetnejše občinstvo. Zaposliš

Kairosoft ni egiptovska, marveč japonska skupinica, ki ima glede na angleščino v GDS dobre prevajalce. Njihov novi projekt je Hot Springs Story, kjer upravljaš z japanskimi toplicami.
osebje, ki ima številčne ocene tega, kako kako dobro zna poskrbeti za štiri osnovne elemente tvojega špila – zabavnost, izvirnost, podobo in avdio ... izbereš zvrst in tematiko, kar sega od akcijske frpjke s troli do fitnesa s pirati in arhitekturnega MMOja ... in med aktivnim premorom uporabljaš pospeške za določeno področje.
Ko je razvoj igre končan, sledi odpravljanje hroščev, ki ga je moč prekiniti, če bi rad simuliral ruske založnike, nakar gre igra v štacune. Višja kot je prodaja, več je cekina, nakar ta gre za pla­če, oglase, licenčnine in stroške razvoja novosti. Če si s kešem na tesnem, se lahko udinjaš pogodbeno, recimo pri izdelavi filmskih špic. Teh pogodbenih opravil je dosti in jih je treba le opraviti v zadanem roku.
Problem je, da GDS čez nekaj ur postane enoličen. Ker je opravil malo, se ig­ra­nje zdruzne v tapkajočo rutino razvoja iger, ki jih niti poimenuješ več ne, sp­remljanja rastočega premoženja in od­šte­vanja vedno bolj mastnih licenč­nin, dokler ne mine dvajset let. Nato začneš znova za višji rezultat ali nadaljuješ v neskončnost.
Ne moreš pa igrati površno. Če se zaplezaš z izdatki, je kariere hitro konec, saj ni bank za posojila, uslužbenci so manj učinkoviti, če jim nalagaš stalno is­te posle, fani te začnejo zapuščati, če pretiravaš z eno sorto igre ali predolgo ne daš na trg novega izdelka, baza ljubiteljev se stara ... In, hej. 0,79 evra. Za ta bedni sold dobiš priljuden izdelek, ki uspe dostaviti razumno količino globine in odkrhniti duri v posel izdelovanja špilov. Uslužbenci po napornem dnevu zapustijo pisarno in se vrnejo spočiti, fani se zbirajo pred štacunami, odločaš se, kako boš uredil štant na smenju Gamedex (največ prinesejo silebritiji in babe), mediji letno izbirajo najboljše igre po kategorijah, hecno imenovani proizvajal­ci (Intendro, Sonny) napovedujejo nove sisteme s parodičnimi imeni, sča­so­ma pa razviješ svojo konzolo, nakar drugi plačujejo tebi. Poenostavljeno, a strašljivo pristno.

Game Dev Story
Kairosoft za iOS
objavljeno: Joker 212
marec 2011

80