IGROVJE
stranka » igrovje » wii » Shaun White Snowboarding: Road Trip
Shaun White Snowboarding: Road Trip

Quattro navdušeno polomi mizo in zbije lestenec. Ravnotežje je hudič.

Mali plastični prijatelj, s katerim je dosti heca, je spet dobil samosvoj odvrtek izdelka za večje sisteme. A v tem primeru smo Ubiju hvaležni, saj so se odločili, da bodo izkoristili, kar wii ponuja. Ergo, desko iz Wii Fita, ki je idealna za deskarščine. Nesmiselno je tajiti, da je glavni čar wiijevega Shaun White Snowboardinga ravno nadzor lika z zviranjem po plohu, in tega so odlično zadeli.

Preprostost in zabavnost sta glavna aduta različice za wii. Ko bi le tako bilo tudi na ostalih platformah!

Prostega načina iz verzije za PC, X360 in PS3 v Road Tripu ni. Na vsakem hribu je slab ducat nalog, ki jih je treba opraviti in sodijo v klasičen nabor dirkanja, izvajanja karafek ali nabiranja artefaktov. Vsaka ima dva cilja. Prvi je pogoj, da odklenete novo progo in kasneje novo destinacijo, drugi pa je namenjen rešpektu. Ne enega, ne drugega ni pretežko doseči. Ko opravite z enim zimskim središčem od skupno petih, se druščini pridruži nov igralen lik in skupaj greste iskat Shauna, ki beži, kot da vam je ukradel najljubše pancerje. Liki se dosti razlikujejo po sposobnostih, vendar ni ne razvijanja njihovih sposobnosti, ne prilagajanja zunanjosti. Da je filing še bolj pristen, se raz progo vedno spuščate v paru. Druga persona ima vlogo kamermana, v praksi pa doda bonus k statistikam in tako izravnava slabosti vašega izbranega lika. V večigralstvu kamere žal ne more voditi soigralec, kar bi verjetno privedlo do zabavnih spopadov.

Početi tovrstne vragolije z desko dosti bolj sprosti dušo kot žokanje po gumbih. Musklfiber ne izostane.

Glavna finta Road Tripa je vožnja z Wii Fitovo desko. Pospeševanje in zavijanje sta samoumevna, ampak z dilo izvajate tudi skoke, premete in obrate. Vse skupaj je tako intuitivno, da vodnika v igri skorajda ne bi potrebovali. Za naprednejše karafeke je treba držati v roki daljinec in stiskati gumb, v splošnem pa to ni nujno. Če si balance boarda ne lastiš, lahko uporabiš samo wiimote, ki so mu posvetili ravno toliko pozornosti. Določene poteze so z njim lažje kot na deski, druge ne. Ker izdelek v večigralstvu podpira le en board, je nadzor tako dokaj uravnotežen. Muziko si igra deli z žlahto, dočim je vizualna podoba wiijevsko risankasta, a domiselna in barvita, tako da je učinek čeden.
Shaun na wiiju ponuja fino puščavniško kampanjo, zabaven način za igranje v več (čeprav samo na eni konzoli) in se ne jemlje preveč resno. Ima torej tisto, kar manjka verzijam za PC, X360 in PS3. Prav tako ni zafrknjen, kot je bil SSX Blur. Hkrati pa mu manjka tistega, kar si lastijo Blur in omenjena trojica - velikih hribov, po katerih prosto dirjamo in se imamo fajn. Namig Ubisoftu: naslednjič dajte v vse verzije vse, ne da delite. A res je, da je wii tokrat dobil boljši kos pogače.

Risankavost igri ni v oviro, ampak pripomore k vzdušju. Škoda, da ne moremo uživati v prosti vožnji.

Shaun White Snowboarding: Road Trip
Ubisoft Montreal / Ubisoft za wii
objavljeno: Joker 186
januar 2009

70