IGROVJE
stranka » igrovje » wii » SSX Blur
SSX Blur

Retro ugotovi, da niti SSX ne more ustaviti poletja.

SSXov monopol spuščanja po bregu je na wiiju že takoj prekinil solidni odvrtek Sokolovih skejterščin. Postrani držanje daljinca s klasičnim pritiskanjem gumbov in smernih tipk za trike je pripomoglo k postopnemu prehodu na wiijev gibalni nadzor, a ni izrabilo niti polovice novosti sistema. Posebej tisti z dvema nunčakoma, ki sta se doslej večigralsko ogrela le ob boksu, smo zato nestrpno pričakovali deskarski SSX Blur, ki za vijuganje in izvajanje trikov zahteva navezo obeh kontrolerjev.

Še dobro, da obstaja vadbeni način za risanje nadsimbolov, saj moraš poleg pravilnosti oblike zadeti še hitrost potega krivulje.

Začetni vodič te postopno privadi na nagibanje z nunčakom, ki je vzdušno in odpove le pri slalomu, kjer se zaradi nezmožnosti hitrega upočasnjevanja marsikdaj počutiš kot motorični idiot. Rotacije in salte mečeš z drezljaji daljinca ter jim dodajaš držanje deske z nunčakovim knofom Z. A ker so variacije prijemov le štiri in je to hkrati celoten nabor osnovnih trikov, je kombinacije komaj vredno omenjati. Potrebno ni niti natančno vrtenje, saj te stisk A-ja takoj poravna za uspešen pristanek, kar nabijanje točk sprevrže v brezmožgansko trzanje z rokami brez kakršnekoli sofisticiranosti. Situacije ne reši niti nabor uber trikov. Gre za čisto nepovezane specialke, ki jih ob dovolj polnem merilniku sprožiš z risanjem srčkov in črk abecede po zraku. Razumem, da so EA navdušeni nad wiijevim zaznavanjem premikov, a lahko bi se domislili kake bolj logične povezave z izhodiščnim športom ter sistem povezali z ostalimi triki. Zdaj samo upaš, da si lik zarisal, kot so si zamislili razvijalci, nakar skozi upočasnjen posnetek nabijaš točke in nemo čakaš, da se vrneš na sneg. Še največ mojstrovanja zahteva balansiranje pri drsanju po robovih in natančna usmeritev skoka, da sploh pristaneš na njih.

Podoba kljub wiijevi švohotnosti nikakor ni slaba, zlasti ker zvočna plat ustvari pol vzdušja.

Ni čisto vse slabo. Proge so zanimivo zvite in med kariernim raziskovanjem strmine navdušuje komentator skupaj z dinamično, od tvojega nadvladanja odvisno glasbeno podlago. Od načinov igranja se dobro obneseta dirkanje in nabijanje točk, zalomi pa se pri prej okepanem slalomu in halfpipu, ki v gonji za visokimi rezultati zahteva mehanično risanje specialov. Še najbolje jo odneseš z večigralstvom, pa še tam se Blur sčasoma izgubi v megli slabo izdelanega nadzora.

SSX Blur
Electronic Arts za wii
objavljeno: Joker 167
junij 2007

64

sorodni članki