IGROVJE
stranka » igrovje » playstation 3 » Rainbow Moon
Rainbow Moon

Kavbojc

Hecen preskok so naredili nemški SideQuest Studios, ki so se proslavili s kaotičnim 2D-šuterjem Söldner-X. Skupni imenovalec obeh je staro­šolskost, a na Mavrični luni se boš šel tipično japonsko igranje vlog v risankasti, deformirani grafiki.

Nekaj taktike dodajo žaklji, ki jih odvržejo nekatere beštije in vsebujejo razne dobrote. Če jih ne pohopsaš takoj, ti namreč nudijo kritje.

Zgodba, od katere ni kaj dosti, pripoveduje o vitezu Baldrenu, ki ga je tekmec pahnil na Mesec. Toda skupaj z junačkom je skozi portale navalil kup pošasti, tako da pot domov ne bo lahka. Niti kratka, saj ima na prvi pogled pisano otroška frpjka epsko dolžino, ki preseže petdeset ur. V izometričnem pogledu od zgoraj ob spremljavi simpatične glasbe raziskuješ otoč­ke, gozdove, morja, gore, ognjene pustinje, ledene pokrajine in številne temnice fantazijskega Zemljinega satelita. Kul je, da je položaj moč shraniti kjerkoli. Nekatere beštije tavajo po nadsvetu in jih vidiš, drugi boji so naključni. Slednje lahko preskočiš, kar je presenetljivo moderno. Vendar na dolgi rok ne koristi, saj tlaka – enolično, rutinsko obračunavanje z nasprotniki – slejkoprej postane nuja.
Ko se zapleteš v pretep v stilu poteznih taktičnih frpjk, kot sta Final Fantasy Tactics in Disgaea, premikaš enote po poljih na borilnem zaslonu. A ne pričakuj glo­bine teh velikanov, saj so spopadi hitrejši in kratkotrajni, postavitev v prostoru pa nima velike vloge. Na razpolago imaš tipski nabor ukazov od premika prek na­pada do specialk. Teh je lepo število in se raz­li­ku­jejo po prostorski uporabnosti in bonusih. Tako denimo usekaš tri polja pred sabo in podležem onemo­gočiš premikanje ali pa lokostreljaš na dru­go st­ran bojišča in sitnobe upočasniš. Upoštevati pa je treba tudi orožni krog – meč zlomi lok, lok nadvlada kopje ...

Ponoči so štacune v živahnih zaselkih zaprte, tako da si se primoran utaboriti. Simpatično je, da se menjava opreme pozna na zunanjosti lika.

Po klavrnih začetnih petih urah se igra počasi začne odpirati. Na poti se ustavljaš v številnih mestih, kjer se zdraviš, si višaš statistike, kupuješ, prodajaš in pimpaš opremo ter humorno kramljaš s prebivalst­vom. Pridruži se ti peščica likov različnih poklicev, pri čemer v bitki hkrati sodelujejo trije. A neprenehoma gresta v nos manko domiselnosti pri sovragih in šefih (čebele, kostkoti, zombiji, robotki – standard, pač) in polžja počasnost dobivanja novih prijemov. Oboje ne bo težava za žanrske navdušence, ki hočejo klasiko, toda pogleda izven ustaljenih okvirjev tu ne gre iskati. Nemara so glavni in stranski kvesti ravno zato tako tipski. Prinesi mi to in ono, znebi se okostnjaka, ki straši po moji (kolosalni, majkuti) kleti ... Ako te tla­ča­njenje vzburja, se znaš zabavati na višji težav­nos­ti, kjer grind doseže epske proporce, manj potrpežljivi pa si lahko igranje olajšajo z mikronakupi.
Če bi bila bojevalna in štorijalna izkušnja bolj globoka, bi Rainbow Moon priporočil. A tedaj bi igra ne stala le 12 evrov v Playstation Storu (na ploščku je ni). Tako dobiš, kar plačaš. 

Če želiš, da so temnice osvetljene, moraš skr­be­ti za poln inventar bakel. Obenem je treba vselej mis­liti na hrano, saj začno heroji brez krme stradati.

Rainbow Moon
EastAsia Soft za playstation 3
objavljeno: Joker 230
september 2012