IGROVJE
stranka » igrovje » xbox 360 » BlazBlue: Continuum Shift Extend
BlazBlue: Continuum Shift Extend

Sneti

Dvorazsežni BlazBlue je nezmotljivo, do kraja japonski. To je staromoden anime v gibanju, z načičkanimi punčarami, ogromnimi okicami in tipčki, ki bi bili moški le, če bi bil testosteron premosorazmeren z našpičenostjo njihovih frizur. Moraš biti kar pošteno japonofilski, da ti kičasta tokijost ne gre na jetra. Zlasti ko se lotiš še vedno zblojenega štorijalnega na­či­na, kjer ti zgodba s kilami teksta natrese ogromno čudnih, časovno pomešanih podatkov. No, na sre­čo je pretepanje, ki sem ga pohvalil že v prvi (Calamity Trigger) in drugi (Continuum Shift) reviziji, v najbolj dodelani inačici Extend odlično. Res je le, da je med devetnajstimi liki samo en nov in da odšteješ trideset evrov za nadgrajenost nadgrajenosti osnove. Česar si pri pretepalkah že vajen :/

V posameznih bitkah, zgodbi, nabijanju rezultata, zelo dobrem treningu z učenjem, novem modusu 'unlimited mars' in spletnosti, ki se ponaša z odlično povezovalno kodo, spoznavaš globoki, kompleksni borilni sistem, za katerega so si pretepaški učenjaki edini, da sodi v sam vrh 2D-mlatenja. Če se ti eksaktno preklicevanje gibov in več vrst bloka sliši kot nebesa, slaj­še­ga rajskega jabolka ne boš okusil. Glede kvalitete Extenda se z mano strinja Kekken, ki je eden boljših evropskih igralcev BlazBlueja. "BB vsebuje izvrstno pre­tepaško jedro, ki omogoča nadmočno interakcijo naj­bolj pestrega nabora likov v 2D-pretepa­či­nah. Za to so zaslužne številne mehanike, tako nove kot stare iz Guilty Geara, in dodelani meti. Ti niso več najhitrejši napadi, reševanje iz njih pa lebdi na perfektno izbrani točki med predvidevanjem in reakcijo. Fantastična inovacija je nadalje predvnašanje potez (buffering). BlazBlue namesto širjenja oken za vnos v Street Fighterju IV, ostaja enako neodpustljiv do naključnega žokanja kot v starih časih. A pri tem izniči vpliv norega stiskanja knofov, značilno za 'post-2k9' generacijo. Gumb, ki ga tiščimo, se namreč samodejno ponovi petkrat v naslednjih petih sličicah. To pomeni, da obvladač ne bo več zgrešil reversala ali striktnega link kombota, hkrati pa nič ne pomaga nespretnim. Tak pristop vrne prednost napadalcu in tistemu, ki si uspe izboriti iniciativo ter ohraniti inercijo. Skratka, ko začnemo dojemati čar teh mehanik, ne moremo nazaj k degeneraciji osnovnih 2D-vrednot, kamor polzita Ryu in Wolverine, čeprav nas cviljenje animejskih bejb s srčki v očeh še tako odvrača." 

BlazBlue: Continuum Shift Extend
Arc System Works za xbox 360, playstation 3
objavljeno: Joker 229
avgust 2012

88