|
The Path of Go Raveer
Umetna inteligenca za japonsko namizno igro go še ni na zavidljivi ravni in z velikim popuščanjem na največji plošči 19 x 19 komaj kdaj premaga dobre igralce. Kerlci iz Microsoftovega raziskovalnega inštituta v Cambridgu so iz modernih algoritmov sestavili The Path of Go, izdelek na Xbox Live Arcade. Namenjen je začetnikom in tistim, ki so go že spoznali, a se vanj niso poglobili.
Klišejska kungfujska zgodba, okolja in osiveli mojster, ki te vodi, so naravnost iz filmske B-produkcije, ki veselo meša japonsko in kitajsko kulturo. Skozi preproste animacije potuješ po Aziji in iščeš brata dvojčka, na poti pa srečuješ igralce goja, ki ti v vodenih lekcijah razlagajo tehnike. Deležen si recimo ekshibicijskega dvoboja z dvema kamnoma prednosti, čemur sledi dokončanje že postavljene igre svojega brata. Ko se prebiješ skozi pet poglavij in lepo število partij, ti v glavi ostanejo vsaj temelji igranja goja. Tedaj se lahko lotiš posameznih iger proti xboxu ali proti ljudem – na isti konzoli ali po netu. Žal soigralcev na Livu skorajda ni, avtorji pa so uporabili kitajsko štetje, kjer končni rezultat določata ozemlje in kamenje, ki ostane na plošči. Ujeti kamni ne štejejo, beli pa ima prednost, zato mora črni osvojiti za kamen ali dva več ozemlja. To pomeni, da je treba v vlogi črnega napadati in se ne zadovoljiti s sredinsko razdelitvijo, kar subtilno spreminja smisel goja. Čeprav so špil sestavili inženirji, izgleda fantastično. Ozadja so barvita, skrilavci in plošče raznolike. Začuda pa peša pri preprostostih, kot so okorni meniji, spletna čakalnica, ki ne pokaže niti števila prisotnih, kamoli, da bi omogočila ogled partij, in nezmožnost predaje, ko uvidiš, da si izgubil. Za petaka The Path of Go ni zanič. Toda čudovita azijska namiznica bi si zaslužila boljši izdelek.
|
sorodni članki
![]() |
|