IGROVJE
stranka » igrovje » xbox 360 » Warhammer 40K: Kill Team
Warhammer 40K: Kill Team

Sneti

Tale predstražica za jesenski Space Marine, ki jo za desetaka kupiš v xboxovi ali playstationovi spletni štacuni, je iz ptičje perspektive opazovana streljanka, v kateri z vesoljskim marincem haraš po or­­kovski križarki in jo del za delom razsuvaš. Žal ima kar nekaj težav. Zlobno postavljene nadzorne točke, ki te silijo, da po smrti preigravaš zajetne dele špila. Dolgovezne, nepreskočljive vmesne sekvence. Ne prav dosti strelske globine. Nezmožnost nastavljanja težav­nosti, ki je za manj izkušene visoka. Veliko temnih področij, v katerih vidiš en drek. Ter manko nadzora nad kamero, ki se zna postaviti nadvse butasto.

Orkovska ladja ti ne da miru na več koncih. Taki prijemi dišijo po reciklaži, a pri poceni naslovih brez nje ne gre, če je dolžina pravšnja.

Enostavni nadzor nudi usmerjanje lika z levo in streljanje v polnem krogu z desno gobico, mlatenje s hladnim orožjem, met granate, tek in specialko, za katero energijo nabereš s klanjem. Med premočrtnim napredovanjem, ki raziskovanje spodbuja le v manjši meri za iskanje slabo skritih epolet, vedno znova naletavaš na futuristične orke, ki jih filaš z naboji in se slednjim ogibaš. Včasih moraš porušiti kak označen objekt, medtem ko te tolovaji naskakujejo, a levji delež igranja odpade na klasični hodi-naprej-pobij-vse-hodi-naprej.
A ravno tod leži čar staro­šols­ko zabavnega Kill Teama. Sovražnikov je obilica sort in so nekje med jeznimi in smešnimi, od goblinčkov, ki med vpitjem priletijo nadte v tropih, da jih lahko v pr­š­cih krvi spremeniš v marmelado, prek raketarjev do mitraljeznikov, vse v skladu z na­miznim univerzumom. Jasno, da so orki zabiti kot noč, a kleč je v njihovem številu. Na stotine, tisoče jih je, njih in gmizavskih alienskih podrepnikov Tyranidov. Zato streljaš, kolješ, streljaš, kolješ in streljaš, krožiš po prostoru, pobiraš časovno omejene bonuse (neranljivost, dvojni strel, močnejši zamah ...) in še streljaš ter kolješ, da se ti skoraj prst zaštofa. Zdaj ti hočejo zavdati plovila, čez minuto bežiš pred katastrofami, malo kasneje čistiš velika dvigala, v katerih so se zaredile trume smrdljivcev, in demoliraš generatorje. Štiri do pet ur akcije za prvi skozihod je tako kar razgibanih, čeprav je opaziti malo preveč reciklaže pristopov. Tudi šefov je nekaj, na primer teleportirajo­či se orkovski coprnik, dasi jih ne gre opevati. Preprosti grafiki navzlic marsikod cvetijo eksplozije in se dviga dim, kosi okolice frčijo v vesolje, v ozadju na­ži­ga veličastna muzika in ukaze ti deli general s kadilskimi pljuči. Kot se spodobi!

Takole na brzino bo podoba koga spomnila na novo trilogijo Alien Breed. Toda Kill Team je veliko bolj hiter in akcijski ter manj srhljiv.

S pobijanjem dobivaš točke, ki odklepajo nadgrajene sposobnosti, recimo deset odstotkov več poškodb od blizu, vendar imaš lahko opremljeni le dve. Na izbiro so štiri vrste marincev, ki se razlikujejo po tem, koliko poškodb delajo od blizu in koliko od daleč ter po specialki – slapu krogel, kratkotrajnem raketnem pospešku, silovitem udarcu po tleh ali postavitvi stolpiča. Nabiraš tudi stopnje za ločeni modus survival, kjer je poanta preživeti orkovske navale, dočim se mo­reš kampanje lotiti sam ali s kolegom. Če igrata družno, si lahko pomagata z uporabo bonusov v bli­ži­ni drug drugega. V tem primeru je igranje lažje kot v solo, žal pa je co-op samo lokalen, za isto konzolo.
Kill Team je daleč od bistvenosti, originalnosti ter elegance in te zna z zlobno postavljenimi checkpointi spraviti ob živce. A za ljubitelje divjega nažiganja ni napačen, saj svoje počne solidno.

Warhammer 40K: Kill Team
THQ za xbox 360, playstation 3
objavljeno: Joker 217
avgust 2011