IGROVJE
stranka » igrovje » xbox 360 » Puzzle Bobble Live
Puzzle Bobble Live

Misfit

Serijal iger Puzzle Bobble (v Ameriki ga poznajo pod imenom Bust-A-Move) se je od svojega nastanka leta 1994 na igralnih avtomatih sprehodil do domala vseh sistemov, od sobnih in ročnih konzol do računalnikov ter mobilnikov. Najnovejša inkarnacija pa se je znašla na spletnih servisih Xbox Live Arcade in WiiWare.

Avatarji se v dvobojih in puščavniškem ne­skon­č­­ništvu z nami veselijo ali cepetajo v strahu, ko nam gre za nohte. Osnovni način jim pa nekako ne diši.

Način igranja ostaja tradicionalen. Dinozavrčku na dnu polja pomagamo čistiti zaslon, nafilan z raznobarvnimi mehurčki. To počnemo tako, da merek sredi vodnjaka premikamo levo in desno ter proti vrhu izstreljujemo balončke. Ko se staknejo najmanj trije mehurčki iste barve, skupek izgine. Zraven pazimo, da kateri od nakopičenih mehurčkov ne prestopi spodnje linije, kar otežuje strop, ki se začne spuščati. To ponavljamo, dokler ne očistimo stopnje. Zveni preprosto. Ampak – seveda sledi ampak. Načeloma resda hitro ocenimo situacijo in zgruntamo rešitev. Toda v zelje nam hodi kar nekaj reči. Osnovnih osem barv balonč­kov (so še nekatere posebne) stežka pripravimo do masivne kombinacije pokanja. Že res, da vidimo, kateri mehurčki čakajo na akcijo, a le za eno potezo vnaprej, povrhu pa je njihova barva naključna. Srž re­še­vanja je zato v spretnosti naših prstov in natančnosti merjenja. Dostikrat moramo za dobro plasiranje uporabiti odboj od stene, označeni lok projektila pa nam igra po prvi stopnji vzame. Privajanje na finese te 'strelske' mehanike terja svoj čas, toda potem smo lahko toliko bolj zadovoljni s svojimi uber l33t skillzi. Ti pridejo do izraza pri lovljenju rekordov (prej kot končamo stopnjo, večji je bonus) in v večigralstvu.
Poleg 135 nivojev, ki se vejijo po sedemindvajsetih conah, in neskončnostnega naključnega trebljenja me­hurčkov je na voljo še direkten spopad z raču­nal­niš­ko vodenim nasprotnikom (teh je osem) ali z mesnatimi sonavdušenci. Boj poteka po spletu ali doma pred televizorjem. Boljši kot smo, več smeti nasprotniku mečemo, on pa nam. Smeti oziroma vrsto mehurčkov, ki bodo nagajali nasprotniku, izberemo iz za­loge osmih pred dvobojem, s čimer določimo vzorce barv za nadlegovanje ter njihovo pojavljanje od spodaj, zgoraj ali z vseh strani. Škoda le, da na netu hudo primanjkuje igralcev. Tako za xbox kot wii prodajajo še dva dodatka z novimi 135 puzlami v vsakem, katerih cena (3 evre na X360, 2 evra na wiiju) ni pretirana. Žal ne prineseta novih ozadij ali glasbe.
Inačici za wii manjkajo spletno večigralstvo, lestvice, dosežki, podpora avatarjem in visoka ločljivost. Zaradi tega je izdaja za xbox 360 bolj zaželena. Konec koncev je prva HD-verzija Puzzle Bobbla. Toda razlike ne vplivajo na ig­ralnost, ki je po vseh teh letih še vedno odlična.

Puzzle Bobble Live
Taito za xbox 360, wii
objavljeno: Joker 201
april 2010