IGROVJE
stranka » igrovje » xbox 360 » The King of Fighters XII
The King of Fighters XII

Sneti ima plamene v pesteh, a hkrati žgoč občutek v želodcu.

Pokaži mi Slovenca, ki igra King of Fighters, in pokažem ti hudega norca na pretepačine, ki nima praktično s kom meriti moči, saj ta petnajst let stara SNKjeva serija pri nas nima nikakršega občinstva. Temu primeren vpliv na že tako maloštevilno slovensko beatemupovsko srenjo bo imela dvanajstica.

Za razliko od nekaterih prejšnjih delov so v XII zanemarili zgodbo. Povest iz KoF 2003 naj bi končalo nadaljevanje.

Problem niti ni toliko v sami fajterski mehaniki. Ta v 2D nasproti postavi dva borca s hakeljcem - oba sta del tričlanske ekipe, ki jo prosto nabereš iz zbora dvaindvajsetih likov. Gre za klasičen pristop niza KoF, ki se od Marvel vs. Capcom 2 razlikuje po tem, da med bojem ne moreš priklicati novega borca. Ig­raš, dokler trenutni ne podleže, nakar v ring stopi naslednji. Zato si osredotočen na precej običajno in osnovno bojevanje brez skupinskih napadov, ki povrhu zanemarja naprednejše elemente iz novejših delov serije, kot je tactical shift iz KoF 2003. V dokaj hitrem tempu se vrstijo normalni udarci, specialke, blokade, skoki, šviganja, kombinacije, žongliranja, 'gibi iz obupa', preklici in nova mehanika 'kritičnih protiudarcev' (critical co­un­ters), ki temelji na nabrani ener­giji. Sliši se fensi, vendar gre pač za ak­tivno blokado, ki prestreže tekme­čev napad in ga pusti odprtega za kazen. Sistem deluje spodobno, omo­goča taktično igranje in ni brez žmohta. Ne poseže pa v tako širino in globino kot Street Fighter 4 ter BlazBlue, niti ni tako vznemirljiv, dodelan ali svež, da bi o njem pisal traktate. Za to so odgovorni tudi liki, ki jih je glede na prejšnje Kinge malo in so čudno izbrani, nabori njihovih potez pa so ohrni ter sumljivo podobni si. Ne rečem, gibljive sličice so og­rom­ne in čudovitega videza, tako kot lična ozadja z noro količino podrobnosti. Toda nastopajočim manjka udarnosti in raznolikosti, medtem ko je prizorišč borih šest ter jih kazi medla, ponavljajoča se muzika.

Čisto vso grafiko so narisali na roke na tabličnem peceju, tako borce kot ozadja. Podoba je zato nadvse lična.

Ravno skopost je največja hiba igre, saj se obnaša, kot bi priletela iz sredine devetdesetih let. Od modusov so na voljo pusti štorijalni turnir, ki je štorijalen le po nazivu in ne vsebuje odklenljivih nagrad, trening z računalniškim nasprotnikom z malo nastavitvami, pretep na isti konzoli in temeljni spletni boji. Umetna pamet je robotska in neprimerna za zanimiv tepež, dočim nalinijstvo kvari grozljiv zamik, ki na kosce razstavi celo boje z bližnjimi nasprotniki. Igro kljub vsemu temu prodajajo za polno ceno.
KoF XII je zanimiv samo, če imaš resnega živega tekmeca, s katerim si bosta preštevala rebra pred enim televizorjem, in če kljub zanimivejši, kompletnejši konkurenci vztrajaš ravno na tej seriji. Pokaži se mi in pokažem ti hudega norca na pretepačine, ki nima ...

The King of Fighters XII
SNK Playmore za xbox 360, playstation 3
objavljeno: Joker 194
september 2009

63