IGROVJE
stranka » igrovje » xbox 360 » TNA Impact
TNA Impact

Mefisto se namaže z oljem in se poda na grupno objemanje. Oh. Ah.

"Kjer moški postanejo bojevniki in se vpišejo v zgodovino legend!" Vsekakor pretirana parola za ameriško rokoborbo - wrestling, hordo s testeronom nabitih prašičev, ki fejkajo prave borbe. Za nameček je čezlužno usmerjena liga TNA (Total Nonstop Action) bleda senca mednarodne organizacije WWE (World Wrestling Entertainment), čemur sledi tudi igra z njeno licenco.

Eden redkih užitkov v igri je pograbiti stol in z njim udrihati po naključnem revežu, ki nam prileti pred nos.

Temu ustrezno je TNA Impact konkurenca seriji WWE Smackdown, le da se namesto v kvazisimulacijske vode, kamor se je slednja pomaknila zadnja leta, poda v arkadnost prvih delov Smackdowna. Odločitev bi ne bila napačna, če ne bi izvedba šepala na vsakem koraku. Začnem lahko z načini. Poleg zgodbovnega imamo le osnovne moduse v slogu eden na enega, dva na dva in grabljenje animiranega X-a, ki visi nad ringom. Čista patetika, saj načinov royal rumble, 3 na 3, borbe v celici in podobnih ne more biti, ker je patente za vse pobral WWE. Podobno je s trideseterico borcev, ki so praktično vsi žalostni reveži, razen tistih par, ki jih je TNA ukradel WWEju.

Publika zadaj ni pretirano navdušena nad lesenežema v ringu. Tudi jaz nisem ob pomisleku nad mučenjem s to igro.

Ajt, če bi bila igralnost na vrhuncu, bi se lahko marsikaj oprostilo. Ni. Borilna mehanika temelji na udarcu, brci, prijemu, bloku in preusmeritvi, ki jo lahko izvedemo le, ko to sporoči napis pri energiji. Posledica tega je, da polovico časa kot idioti zremo v zgornji del zaslona, kdaj se bo izvolil prikazati znak za reversal, da ga izvedemo z živalskim refleksom. Ko nasprotnika, ki ga umetna pamet vodi zadovoljivo, dovolj zdolgočasimo, mu lahko spustimo finišer, ki ga naberemo s podlimi udarci in hvalisanjem ter kazanjem moškosti publiki. Sistem je do potankosti skopiran iz starejših Smackdownov iz let 2002 in 2003 (takrat je bila dotična serija še solidna arkadna pretepačina), celo do te mere, da sta telesni stik ter zaznavanje nasprotnega sovraga enako kot tam izvedena obupno. Težava sta tudi neizpiljen slog za vsakega hrusta in reven nabor udarcev, ki se zaradi tega stalno ponavljajo.

Na tleh ležeči Mr. America je eden od nasprotnikov, ki ga premlatimo v klišejskem zgodbovno-kariernem načinu.

Največji adut wrestlinga na konzolah je bil vedno grupno mlatenje pred enim televizorjem. Ni lepšega kot pošteno nažuliti v jajca animiranega prijatelja, medtem ko se kolega zadaj pripravlja, da bo cvileči žrtvi spustil sleeper hold. Toda precej bedno igranje, brezizrazni borci in omejeni načini Impactu vzamejo še ta užitek. Isto velja za nalinijsko igranje.
Če vam ni živeti brez sveže digitalne rokoborbe, počakajte na WWE Smackdown vs. Raw 2009, saj je TNA Impact razočaranje. Če si lastite PS2, pa posezite po Smackdown: Here Comes the Pain, ki ostaja eden redkih dobrih predstavnikov zvrsti.

TNA Impact
Midway za xbox 360, playstation 3
objavljeno: Joker 184
november 2008

44