IGROVJE
stranka » igrovje » xbox 360 » Soul Calibur 4
Soul Calibur 4

Sneti se z rahlo kislim nasmeškom vrne na oder zgodovine.

Po eni strani je četrti Soul Calibur vse, kar bi človek pričakoval od prvega izleta kultne serije 3D orožarskih pretepačin na mamojebni novi konzoli. Podoba je viharniška, z oko izdirajočimi ozadji, polnimi svetlobnih učinkov in arhi­tek­turnih odbitosti, ter velikimi borci, ki cvetijo od barv, podrobnosti in raznolikih gvantov. Ne le priv­ze­tih - zdaj lahko domala vsakomur iz nabora likov spremeniš vse razen gat in modrca, od barve kože in oči prek frizure do oklepa, pasu in hlač. Zaloga robe je betecejevska in omogoča stvaritev stotin različnih masakratorjev, ki se podrejajo slogu tega ali onega temeljnega lika.

Potom spleta naj bi Vader prišel na xbox 360, Yoda pa na PS3. Aja, vojnozvezdnih likov ni moč farbati in oblačiti. Bi Lucasa kap.

Dotičnih je poštenih štiriintrideset in obsegajo tako vso klasično, bolj ali manj predelano zalego - Mitsurugi, Kilik, Siegfried, Nightmare ... - kot novince. Med njimi izstopa garda iz Vojne zvezd, se pravi gibki & hitri Yoda na X360 ter počasni, mogočni Darth Vader na PS3, plus komboastični sithovski Priprav­nik iz The Force Unleashed. Nato je tu pet izpeljan­cev iz obstoječih arhetipov, ki so jih oblikovali japonski avtorji animejev, dva osebka pa sta čisto sveža. To sta s kopjem in mečem opremljena Hilde in šef Algol, ki ima v križu špi­ce, za pasom mehurč­kas­to pištolo, pod ritjo pa pre­stol. Se sliši čudno? Nič bolj kot Astaroth z gumijasto macolo ali do pasu gola moška inačica Se­­o­ung Mi-ne, ki kasira v pe­der pozi.
Obleke pa nimajo le koz­metične funkcije, temveč botrujejo novemu borilnemu elementu. Po dolo­če­nem številu prejetih udar­cev namreč ena od treh cot, ki jih imaš na sebi in ki ustrezajo višini sunkov (visoko - srednje - nizko), razpade, in v tistem tre­nut­ku je moč izvesti 'critical finish' oziroma instan­t­no usmrtitev. Ali pa se smejati na rovaš samuraja, ki stopiclja okoli v ščitniku za moda. Kritični zaključek se tako pridruži lastnostim borilnega sistema, ki se je v dvanajstih letih resno odebelil. Pozna omenjene tri višine, vo­do­ravni in navpični zamah, brco, prijeme, blok, več­plastni sistem odbojev, osemsmerno gibanje, pad­ce z robov ploščadi, zrač­ne kombinacije in še kaj.

Arene imajo za tepež kar pomembno vlogo, saj je padec čez rob takoj smrten. Nekatere so večje, druge manjše, tretje so zagrajene. Ni vseeno, kje si.

Soul Calibur 4
Namco Bandai / Ubisoft za xbox 360, playstation 3
objavljeno: Joker 181
avgust 2008

80