IGROVJE
stranka » igrovje » xbox 360 » Army of Two
Army of Two

Sneti ne vstavi gejevske šale, ker jih je na rovaš San Francisca že dosti.

Sodelovalno igranje (co-op, iz izraza cooperation) ni nekaj novega. Navsezadnje si skupaj s kolegom pretepačem opravljal nivoje že v Double Dragonu ter po lokalni mreži klal zlodje v Doomu. (Več o tem si moreš prebrati v kolumni ob lestvini v Jokerju 171.) Vendar zadnje čase koope­rativno špilanje doživlja renesanso, za kar sta najbolj zaslužna Halo in Gears of War. Nič čudnega, da Army of Two, izdelek EAjevega montrealskega studia, slednjega močno posnema.

Večigralstvo nudi tri načine (bounties, extraction in warzone), pri čemer zadnji kombinira cilje iz prvih dveh. Škoda, da so karte le štiri, res pa je, da so kar kompleksne, z mnogimi uličicami in not­ranjostmi stavb.

Namesto da bi v prihodnosti streljali monstrume kot grčavi, do zob oboroženi in oklepljeni marinci, se udeja­nimo v železno zaščiteni koži enega od dveh sodobnih najemiških soldatov. Nabildani Rios in bolj žgo­­ljavi Salem zganjata podoben nean­­dertalski mačizem kot koleslji voj­ne, s sličnimi toplovodarskimi podtoni. Tudi pogled med igranjem je enako tretjeoseben in potisnjen na eno stran kot v Gears. Najmoč­nej­ša stična točka je pak igralna me­hanika, ki poudarja tičanje v zaklo­nu. Brezglavo drvenje naprej je sa­momor, ne glede na to, kako obvladaš prevale, strafanje in headshote. Zato se je treba čim prej par­kirati v zaklon in z rešetanjem privleči pozornost capinov, čemur igra pravi 'aggro' (iz aggression ... ali morda Aggressor?). To soborcu omogoči, da se zamotencem približa od strani ali od zadaj in jih pobije kot zajce. Oziroma obratno - aggro nabere on, da imaš ti prosto pot. Ni treba dva­krat reči, da so bojišča polna betonskih blokov, avtomobilov, omar, stebrov in sličnih ovir. Vojaki, ki ti stojijo nasproti, se skozi šest enoigralskih misij vse bolje oborožujejo in jeklenijo, saj se iz črnčkov, ki jih kolješ po Somaliji, prek arabskih teroristov in kitaj­s­kih nabornikov prelevijo v neprijetne konkurenčne pla­čance. Mestoma znajo sesti v strojnično gnezdo, ki je od spredaj praktično neprebojno, skačejo iz heli­kop­terjev in vihtijo obsežen arzenal. Najmočnejši nas­protniki pa so tako zaščiteni, da jih mora en član dinamičnega dua zamotiti, dočim jih drugi od zadaj na­polni s svincem. Za vse to kakopak potrebuješ učinkovita orožja, in Army of Two pripravi zvrhan koš po­ka­lic, temelječih na res­nič­nosti. Mednje sodijo strojnice, mitraljezi, pištole, bazuke, šot­­ganke, ostrostrelke, celo mi­­­ni gun si privoščiš. Vsako kre­pelo je moč nadgraditi, za to in njih kupovanje pa potrebuješ $, ki jih dobivaš z op­rav­ljanjem linearno raz­po­re­je­­­nih ciljev v takisto premo­črt­nih nalogah.

Igranje je hitrejše, bolj 'arkadno' kot v Gears of War. Lika sta malce gibčnejša, dosti je neposrednih stikov in deljenja krvavih zaušnic. Kljub mačizmu pa manjka resničnega žmohta iz GoW.

Army of Two
Electronic Arts za xbox 360, playstation 3
objavljeno: Joker 176
marec 2008

78