IGROVJE
stranka » igrovje » xbox 360 » Bullet Witch
Bullet Witch

Sneti vidi čarobnost pričujoče igre v tem, da ob njej ni storil samoumora.

Kako zlata vredne so odlične igre, ti postane jas­no šele, ko si poklicen opisovalec. Tedaj mo­­raš preizkusiti ves šoder in ob tej bolečini se naučiš ceniti maloštevilne bisere. A celo v tem morju gnoja ležijo posebej črvivi drekci, ki jim navadno sranje spoštljivo od­sto­pa prostor za nemoteno gnitje. Recimo TMNT, Bad Day L.A., X-Men 3. In Bullet Witch.

V obrambo lahko predse postaviš zid, ki traja nekaj sekund in ti omogoči premestitev. Ampak na kako taktiko pozabi!

Iz tretje, rahlo stranske perspektive nadzorujemo v črno odeto Alicio, baburo z orjaško metlasto pokalico in zalogico magičnih sil, ki v bližnji prihodnosti crkava demonsko zalego. Drobnarijam, kot so zanimiv zaplet, dobri liki in logičnost, se sprani štoriji ne zdi vredno pos­ve­čati. Namesto tega je v redkih animacijah več pozornosti namenjene nastopaškim pozam v slogu zanič animejev. Podobna dvojnost pre­že­ma igranje. Špil se nameni biti adrenalinska, ne čisto plitka streljačina, kjer se trosenje svinca meša z rabo coprnij in katere premišljeni tempo spomni na Resident Evil 4. V razrušenem urbanem okolju postavaš v zaklonih, počasi sto­­paš naprej in rešetaš z neskočno za­logo st­re­liva, kaznovanje pa dopolnjuješ z ofen­zivnimi čirulami-čarulami. Mednje spadajo pehanje objektov, kot so avti, kar prispeva eksplozije in zdrobljene ostudneže, strela, tornado, nabadanje na trne vrtnic (ah, ženske) … Ker je ude­ležene dosti fizike, je raztur okolice zanimiv, in res obstajajo trenutki, ko naletiš na solidne obračune.

Bullet Witch je ena redkih iger, ki so jih za XB360 naredili Japonci. Mar bi se držali playstationa.

A vse skupaj ob daleč večji količini neumnosti izpade enako smešno in zlagano kot fabula. Krivci so neznansko plitko igranje brez fines, ki ga vlaganje iz­ku­šenj nič ne popestri. Zoprno okorna junakinja. Vsega skupaj kakega pol ducata vrst tipičnih, inva­lidnih sovražnikov, od tega dva ali trije apn šefi. Bedna um­et­na pamet. Duhamorne, prakovotniške stopnje, na­bite z enimi in istimi zehalnimi boji. Tečno razporejene nadaljevalne točke. Manko jasne poti na­p­rej, kar vodi k nehotenemu blodenju. Kljub temu sk­romna dolžina petih, šestih ur. Par luštnih učinkov, a v splošnem kockava, grda grafika. Neobstoj multiplayerja. Čeber tehničnih kavljev: trzanje ob objektih, sovražniki, ki streljajo skozi zidove, slabo zastavljeni dosežki. In vseprežemajoča, skoraj fizično otipljiva dolgočasnost.
Dejansko je edina prava zasluga Bullet Witch ta, da se ob njej zaveš, kako dobri so njeni sorodniki Gears of War, RE4 in Lost Planet. Noro.

Bullet Witch
Atari za xbox 360
objavljeno: Joker 170
september 2007

32