IGROVJE
stranka » igrovje » xbox 360 » Full Auto
Full Auto

Sneti in medmet, ki žene strah v kosti avtorjem slabih iger.

Mnjeh. Čutiš, kako neodločno se ta medmet svaljka po ustih? Čisto pravšnji je za Full Auto, nekdaj obetajočo uničevalsko dirkačino. Zasnova, ki meša Burnout s pokalicami, je zanimiva, saj v navezi z impresivnim fizikalnim modelom omogoča destrukcijo pretežnega dela mestnih prog (na vasi, prepredeni s kolovozi in asfaltom, je tarč ustrezno manj). S povsem arkadnim divjanjem in par orožji, kot so raketomet, mitraljez ter polagalnik min za otres sovragov za petami, je moč raznesti vse, kar bi lahko morebiti kdajkoli stalo na poti tvojemu žalostno splošnemu, nelicenciranemu avteju (ameriški mišičnjak, športnež, poltovornjak, mafijska kola in tako dalje), namečkoma pa spreminjati pročelja, rušiti drevesa, zbijati stebre, luknjati cisterne ... Užitek je gledati, kako v ognju, dimu ter koscih materiala razpada vse pred in za tabo, od bajt do prometa (zaletavanje te prav nič ne ustavi, saj se civilni štirikolesniki pred tabo malodane dezintegrirajo), pri čemer se množijo razbitniške točke. Vendar je za to treba plačati, saj število sličic na sekundo neprijetno zgrmi, ko v bližini kaj orenk raznese, in tudi sicer je pičenje podvrženo zatikom.

Dotično podobico bi lahko vzeli iz katerekoli arkadne dirkačine, in res je Full Auto precej brezizrazen. Okej, ima orožja, to pa je vse.

A to bi se dalo komot preživeti, če igra ne bi bila tako neizrazita. Po začetnem navdušenju (vsaj če nisi igral Burnouta in ti zato ne gre na jetra mogočno kopiranje turba ter rivalov) kariera iz zaporedja izzivov, kjer moraš osvojiti vsaj bron, zapade v duhamornost. Igranje je plitko, rutinsko in repetitivno, brez trohice naprednih dirkaško-strelskih prijemov in ukvarjanja z avti v stilu prostega kombiniranja orožij, dočim nesposobneže ujčka previjanje časa nazaj. Stalno srečuješ enake in enako butaste nasprotnike, enako okolje (eno samo mesto, po katerem so speljane razne steze, ter nekaj okolice), enake cilje (naberi dovolj točk in se uvrsti med prve tri, plus knockout ter dirka brez nadzornih točk ali krogov), enake destrukcije, enake razpotegnjene posnetke nesreč ter enako obupno techno muziko. Niti hitrost ne navduši, saj tiščanje plina ni nikdar beločlenkasto. Dogodkov je obilo, a raznolikosti manjka kljub izpeljankam, kot so prehitevanje, razsuvanje v areni in borba proti močnejšim klasam. Arkadni modus s ponovljenimi variantami se takisto kmalu izpoje. Od načinov ostaneta razdeljen zaslon za dva, kjer gladkost še bolj trpi, ter akcija po Livu za do osmerico. Ta nudi izbiro avta, šestih prog in treh načinov, a brž pogruntaš, da jo muči taka mlačnost kot praktično ves Full Auto. Mnjeh!

Tipična od založnika režirana sličica? Niti ne, zakaj ob razsutjih se kamera filmsko zasuče, to pa je dejanska kakovost grafike.

Full Auto
Sega za xbox 360
objavljeno: Joker 153
april 2006

56