IGROVJE
stranka » igrovje » PSP » Need for Speed: Shift
Need for Speed: Shift

LordFebo

Blagovna znamka PSP pri strokovni javnosti nima velikega ugleda. Ser­je ga Sony z nepravilnimi, nesmiselnimi in nelogičnimi odločitvami, dodatno gnojnico pa zlivajo še založniki z izdajanjem površnih, neizvirnih naslovov. Najnovejša v seriji prekokurčnih potez je NFS: Shift, ki je v tri dni izdan, brezzvezen, nedodelan špil. Zadeva itak nima ničesar skupnega z računalniško oziroma konzolno verzijo, saj gre v vseh ozirih za čisto arkado, ki jo nekateri primerjajo z Ridge Racerjem. Drži, da je nadzor odziven in obnašanje avta dopad­ljivo ter da gremo čez marsikateri ovi­nek pošrek. Toda nitro je moč uporabiti samo enkrat, predvsem pa so mestne, pravokotne, nepotrebnih šikan pol­ne proge dosti slabše od dolgih avtocestnih zavojev Namcove serije.

Lokalno večigralstvo za štiri obstaja, to pa je tudi vse. Nič ni narobe z arkadnostjo, a naj bo ta potem vrhunska!

Ampak to niti ni tako pomembno, saj po­navljajoče se steze niso ospredna te­žava. Glavni očitek je, da celotno eno­igralsko vsebino tvori linearna, brezizrazna zmagaj-vse serija kakih dvajsetih prvenstev. Nikakršne konkretne kariere oziroma povezave med dirkami ni. Prav tako ni arkadnega materiala v smislu točk, bonusov, nagrad in filanja nitra. Niti denarja ne nabiramo ter ne kupujemo avtomobilov in opreme. Nova dirjala zaporedno in vnaprej določeno dobivamo pri napredovanju. Nasprotniki v dirkah predstavljajo ničeln izziv in zmagoval sem med branjem knjige. Drugače pa je z drifti, ki so umeščeni na temu neprimerne ceste in zato precej zajebani. Zaradi visokih pogojev za zmago je treba praktično brez trka odpeljati vso traso, kar je pri meni pomenilo stokratno ponavljanje ene od tekem.

Ob manku vseh koristnih možnosti je - ne vem, komu na čast - omogočeno barvanje in tapeciranje plo­če­vine.

Kaj je mislil EA s tem kupčkom dreka, nimam pojma. PSP ni mobilnik, da bi si zaslužil tako slabo predstavitev, ki se začne že pri menijih. Konzolica nima težav z orenk udejanjenimi špili, navsezadnje smo videli že (pre)veliko popolnih predelav s playstationa 2 in PCja. V tej zvrsti mi padeta na pamet najmanj štiri leta star Race Driver 2 (J146, 82) in lanski FlatOut (J178, 69), dočim opi­sani Gran Turismo priča, da bi se da­lo na prenosnico z malo truda v po­dob­ni obliki spraviti taveliki Shift. Ali ko bi vsaj predelali NFS Nitro z wiija. Apn, apn, apn!

Need for Speed: Shift
Electronic Arts za PSP
objavljeno: Joker 195
oktober 2009

19