IGROVJE
stranka » igrovje » PSP » Patapon
Patapon

Navi

Čeprav ne veš, da je Patapon ušel iz iste ograde kot Loco Roco, je skupna kri nespregledljiva. Obe igri sta oblikovalsko dovršeni 2D ploščadi, kjer drezaš horde nenavadnih bitjec. A hkrati se močno razlikujeta in Patapon je bolj kot brat Rocojev zlobni bratranec.

Katapult je hudo pripraven za rušenje stavb. Žal je le gostujoča enota, ki je ni moč proizvajati.

V njem postaneš božanstvo plemena hecnih, nogatih očesc, željnih doseči rob sveta. In ob tem, v nasprotju z Rocojevim sladkim valjenjem buhtljev, zmleti vse, kar jim pride na pot. Kako jih pri tem usmerjaš, je nekaj najbolj izvirnega sploh. Z ozadno glasbo moraš namreč postati eno in k njej prispevati tudi sam. Vojščake vodiš z 'bobnanjem', to je z ritmičnim pritiskanjem šti­rih gumbov. Četi glede na ubrano zaporedje zapoveš, naj maršira, napade, se brani in podobno. Pesmice ti hitro pre­idejo v kri, večji hakeljc pa zna biti sle­denje ritmu, kjer ne gre brez dokaj­šnje natančnosti. Ko pravilno naštepaš deset viž, Patapončke popade bojevita vročica in postanejo precej bolj gajstni. V kasnejših bojih, zlasti šefovskih, brez vzdrževanja klavskega modusa ne gre, tako da je treba tapkanje po taktu natrenirati v nulo. Kritična točka je tik po prehodu v naspidirano stanje, ko je ka­kofonija včasih prehuda. Če se zmotiš, kombo propade in ga je treba naplesti od začetka.

Za tega črva sem vojsko konkretno nabildala. Z manjšimi spremembami je zdržala vse do konca.

Suličarjem se pridružijo mečevalci, lo­ko­strelci, konjeniki, počasni debelinkoti in bljuvači smrtonosnih zvokov. Pri vsakem vojačku posebej se odločiš, ali boš rekrutiral običajnega belega Pata­pona ali katerega od naprednejših, občutno dražjih Rareponov. Ti so glede na sorto odporni na ogenj, hitrejši ali močnejši. Tako denar kot nekatere su­ro­vine dobiš med ugonabljanjem živadi po različnih gmajnastih stopnjah, med­tem ko boji prinesejo nepogrešljivo op­re­mo. Poleg novih pesmi se postopoma naučiš čudežev, recimo klicanja dežja ali spreminjanja smeri vetra, ki odkloni strelice. Z odkrivanjem skrivnosti se povrhu nakapljajo ritmične podigre, ki so koristen, čeprav dolgočasen vir su­ro­vin. Ker je tvoj polk sestavljen le iz treh ba­ta­ljonov s po največ šes­timi enotami, smisel ni v grajenju kobiličjih vojsk, ampak v tonah statistik. Možnosti je ogromno, toda vseeno za trideseterico stopenj ne potrebuješ pobesnelega grindanja, kar je velik plus. Osnov­nim šestnajstim uram jih lahko kasneje dodaš še na kupe, če se lotiš iz­zi­vov z vse močnejšimi še­fi. Je pa pri slednjih reciklaža velika in manjka pokazatelj grdinove energije. Prav tako sem pogrešala možnost riten­s­­kega premikanja, kajti ukaz za umik je le začasen, nakar se četa vrne v izhodiš­čno lego. A to so dokaj majhne zamere, ki hipnotičen trans, v katerega te igra spravi, le redko resneje zmotijo.
Če bi tale odklop tudi v Evropi prodajali po polovični ceni, tako kot čez Lužo, bi bilo še lepše. Ampak vsega ne moreš imeti. Razen če si Američan.

Patapon
Sony za PSP
objavljeno: Joker 176
marec 2008

87

sorodni članki