IGROVJE
stranka » igrovje » PSP » Tekken: Dark Resurrection
Tekken: Dark Resurrection

Kekken

Kaj imajo skupnega Street Fighter 3 (3rd Strike), Virtua Fighter 4 (Final Tuned) in Guilty Gear XX (/Slash)? No, poleg naslova najbolj dovršenih mlatilnic? Gotovo to, da so do čislanega statusa prišle šele v tretji verziji iste epizode. Ja, nadgradnja je ključ, saj v tako kompleksnih, od hardkorovcev odvisnih fajterskih sistemih še Bog ne more zadeti vse iz prve. Ljubitelji Tekkena 5 se tega dobro zavedamo, saj je špil kljub fantastični dodelanosti od Olimpa ločilo previsoko letenje Steva, Bryana in Nine ter še napačica ali tri. Vse to je Namco popravil v inačici 5.2 oziroma Dark Resurrection: predrugačene arene, remiksana glasba, kar trije novi liki in šteka potez ter oblekic za stare, predvsem pa uravnoteženje vsega. Zen. Za pet minut - nakar mrzel tuš: DRja ne bo na playstation 2! Obup. A ne popoln. Prekajeni tržni prasci iz Namca niso potrebovali tartufarja, da bi izvohali, kje raja najbolj strada pretepačin. Temno vstajenje je tako postalo sekskluziva Sonyjevega prenosnega onegaja. In to kakšna ...

Pri urjenju ne moremo več izbirati aren. Lahko pa sedaj l33t skille pilimo kjerkoli. Zmaga!

Da je PSP v teoriji žepna replika PS2, vemo, a malokaj nas je doslej tako dobro opomnilo na to. DR je tako predstavitveno kot po funkcionalnosti impresiven vsaj toliko kot petica na Vaderjevem opekaču (J144, 91). Nekaj poligonov in tekstur so odščipnili, a ko na poti vsako sekundo podoživimo milino 60 sličic kostolomne akcije, tega še opazimo ne. Novi liki so osebnostno posrečeni, njihovi slogi pa so sveži tudi v žanru, polnem wrestlerjev, ninđa žena, karatejcev in bruslijev. Dragunov, ruski specialec z mrtvim pogledom Edvarda Škarjerokega, je mojster sambo rokoborbe, kar pomeni prevare, mogočne brce in hrskanje koščic vsepovprek. Lili je razvajena monaška paketarka, ki namesto na jahtah čas raje zabija z zbijanjem zob v uličnih pretepih. Njen stil temelji na plesnih potezah, kar se v praksi obnese posrečeno. Povratnik Armor King sicer ne doda preveč k osnovi Kinga, ki ga je po vsestranskosti že prekašal. Je pa frajer. Novinci se lepo zlijejo z obstoječimi borci in roster povzdignejo na kar 33 likov. Dajmo vsakemu dih jemajočo zaključno animacijo in že samo vsled štorije bomo DR igrali dolgo.
A tu so še postranskosti, kot je kegljanje iz Taga, posrečeni command attack, ekipne borbe in survival. Za večigralstvo je poskrbljeno s povezavo ad hoc, kjer špil podpira tudi nažiganje dveh z le enim izvodom. Nalinijskega igranja brez alternativnih poti (Xlink) žal ni, je pa tu dojo - nadgrajena različica načina iz petice, kjer se proti naraščajoče težkim silicijčkom borimo za višji rang in denar za dodatke. Le da gre personalizacija tokrat dlje. DR namreč beleži napade in kombinacije, ki jih izvajamo, in za vsak lik shrani posnetek našega sloga. Pridobljene duhce s cotami vred pošiljamo bližnjim igralcem ali jih objavimo na spletu. Vzgajanje svojih in pomerjanje z umetnopametnimi kloni drugih ljudi se sliši noro dobro in za silo tudi je, a je ideja žal nedodelana. Duhci se slabo učijo kombinacij ob steni, vzorcev premikanja in pritiska na tleh, problem pa naraste, ko, pazite ironijo, začno dvojniki ponotranjati naše recepte za premagovanje terminatorske umetne pameti na višjih težavnostnih stopnjah - torej nič prijemov ali nizkih in veliko želvarjenja.

Približani, neinteraktivni odseki so manj tekoči, a kažejo več podrobnosti. Namco pač obvlada.

Ostane le še en problem, ali vsaj njega grožnja. Če hrbtnima knofoma prilepimo navzkrižne kombinacije, so štirje akcijski gumbi kul. A originalni PSPjev križec ostaja zlo, čigar snovalca bi morali vreči v kletko (s)polno sestradanih pand. Vsak dan znova. Nadtežavnost vnašanja diagonal, ki resno minira fajtalice, Tekkena srečoma ne zamori pretirano. Nizke napade branimo s tiščanjem navzdol, večino premikanja in dvojnih pritiskov pa sestavljajo le štiri osnovne smeri. Nekaterim potezam so celo programsko zvečali popustljivost. A temu navzlic igranje še vedno ni zares, povsem, docela udobno, kot bi si igra zaslužila.
Kaj torej imamo? Ultimativni Tekken, fantastično predelavo in križec, ki se trudi vse pokvariti, a naleti ravno na špil, ki je nanj najbolj odporen. Žepnost seveda terja davek (oh, ko bi PSP le imel vhod / izhod za TV in kontrolerje :slin:), a po drugi strani bo slehernemu ljubitelju pesti ceno vstopnice in malce razbolelega palca mimogrede poplačalo dejstvo, da lahko v pretepaškem biseru kalibra T5 zdaj uživamo kjerkoli. Tepite se in se razmnožujte. Pa stisnite pavzo, ko prečkate cesto.

112 zaporednih? Če ne bi pisalo drugače, bi prisegel, da je to SmrK. In vzel roza medveda. :evil:

Tekken: Dark Resurrection
Namco za PSP
objavljeno: Joker 158
september 2006

90

sorodni članki