IGROVJE
stranka » igrovje » PSP » Field Commander
Field Commander

Sneti

Nima smisla hoditi kot lačen dodo okrog piče, ki lahko je ali pa ni zastrupljena. Povedal bom možato: potezna strategija Field Commander je Advance Wars z GBAja oziroma DSa za PSP. Šur, grafika je odrasla, saj se je animejevska risankavost poslovila in jo je nadomestila akcijadna resnobnost. Drži, ena bistvenih značilnosti Komandanta njive je spletno večigralstvo, ki dopolnjuje izmenjavanje na vročem sedežu ter ad hoc. Jep, internetno klavstvo za dva pospremijo urejevalnik kart, dolpobiranje zemljevidov in transmission mode - način, ki spomni na igranje strategij po e-pošti. Ko končaš svojo potezo, gredo podatki na strežnik, od koder jih nasprotnik odčita, ko se priklopi. Vendar je bistvo tej robi navzlic čisto advancewarovsko. Dogajanje na karti, sestavljeni iz navideznih polj, spremljaš iz ptičjega očesa, ukazuješ pa malodane enakemu naboru enot, od pehote, ki osvaja mesta, prek tankov do frčoplanov & ladij. Sredstva, s katerimi v tovarnah proizvajaš okrepitve, ti prinašajo zasedena naselja, ki armadi obenem vračajo hit pointe, medtem ko te omejujeta strelivo ter gorivo. Ko pride do boja, se enoti pomerita v ločeni animaciji. Vsaka stran ima poveljnike in posebne moči, dočim ozemlje daje bonuse ter maluse. In tako dalje. Jasno, razlike med igrama obstajajo, a so dejansko kozmetične. Field Commander gre v želji po podobnosti AW celo tako daleč, da ne vpelje izkušenj in da so misije v sicer dolgi kampanji bolj kot razgibane, vedno drugačne priče napredne umetne pameti nekakšne logične puzle, ki jih pretežno rešuješ na vnaprej določen način. Težavnosti proti koncu ne manjka, a vedno te spremlja občutek, da te bo PSP zmlel, kakor hitro boš skušal skreniti s poti, ki so jo določili razvijalci - docela slično kot v AW. Manko dinamične pameti na DSu še razumeš, PSP pa je večji in dražji & zmogljivejši. S tem, da je konzola v posameznih nalogah manj sposobna od DSa v Advance Wars: Dual Strike. Huh.

Poveljnik polja ohranja strukturo Advance Wars, a vrže v koš risankasto srce. To mu precej škodi.

Field Commander je kompetentna strategija brez velikih neumnosti, ki jo pač igraš in se razumno zabavaš. Vendar jo umaže nesramno kopiranje AW, še bolj pa manko napredka glede na Nintendovo uspešnico, ki domuje na tehnično inferiornih sistemih. Takisto motijo podrobnosti, od zatikanja vsled branja z UMDja prek stalnega potrjevanja pogodbe, ko prideš na nalinijski strežnik, do nekam grobe, nenavdihnjene grafike. Mora biti vse to res cena poresnobnenja srčkane osnove na kao odrasli konzoli?

Ko izbereš enoto, njeno pot kaže obarvana puščica, ki se vije skozi štirikotna polja. Klasika.

Field Commander
Ubisoft za PSP
objavljeno: Joker 158
september 2006

72