IGROVJE
stranka » igrovje » DS » Kingdom Hearts: 358/2 Days
Kingdom Hearts: 358/2 Days

Kavbojc

Pričujoči DSov odvrtek Kingdom Hearts s playstationa 2 ne stavi na preprosto tepežkanje, se pa takoj pojavi drugačen problem. Kdor je preigral glavna dela v nizu, bo sicer brez večjih težav sledil dogajanju. Neuki pa bodo le nemo strmeli v kup referenc in povezav, na katerih temelji zgodba. Ta pove o mladostniškem glavnem liku Roxasu, ki se z luknjo v spominu zbudi v velikanskem gradu. Tam je sedež skrivnostne Organizacije XIII, zlikovcev iz prejšnjih delov. V črne plašče odeta sekta ga začne pošiljati na naloge, v toku katerih se spoprijatelji z mentorjem Axelom in sotrpinko Xion. Miki, Peter Pan, Herkul, Aladin in ostala Disneyjeva druščina so tokrat zapostavljeni, saj se fabula plete okoli Roxasovega odkrivanja svoje preteklosti in povezave s Soro, protagonistom iz prejšnjih delov. Tako gre za izdelek, namenjem fanom KH, ki se ukvarja z razcepljenostjo znotraj Organizacije XIII v času prvih dveh vnosov in bo neznalce štorijalno v veliki meri pustil ravnodušne ter zmedene.

Koščenega dolgina Skellingtona zmotiš med pripravami na noč čarovnic (v balone je skril pajke PRESS). Risankoti imajo tokrat stranske vloge.
Igralno je 358/2 Days jrpgjska zmes ploščadenja in realnočasovnega boja, s poudarkom na slednjem, Roxasa pa tako kot na večjih sistemih vodiš tretjeosebno iz pogleda od zadaj. Špil je razdeljen na misije, na katere se odpravljaš iz gradu. Ponavadi te spremlja druščinski član ali dva, ki ti v tepežu samostojno pomagata. Cilj se žal ne spreminja dos­ti: uletiš na območje, ki se zgleduje po eni od Disneyjevih stvaritev, nakar od oka petnajst minut porabiš za raziskovanje in uničevanje kanalj, Brezsrčnih. To storiš z vihtenjem ključomeča ali z rabo posebnih napadov in coprnij. Sovrage lahko jemlješ na muho, nakar se jim izogibaš, skačeš, frčiš naokoli, blokiraš. Gate najbolj trgajo pogosti zajetni šefi, ki navdušijo s svojevrstnimi prijemi in zahtevajo nekaj mozganja ter učenja napadalnih vzorcev. Ko zaobvladaš nadzor, vse skupaj postane čisto prijetno. Pametno je vključiti drugotno kontrolno shemo, ki omogoči prosto uprav­ljanje kamere s hrbtnima gumboma, čeprav zna pogled kljub temu bizarno pobezljati. Za nameček se dostikrat kam zatakne in pokaže kakega grafič­nega hrošča. Kljub temu pa je podoba večinoma od­lična. Pisanost okolij nekoliko zbledi le ob dejstvu, da se vanja nenehno vračaš, liki pa spadajo med najbolj podrobne na DSu. Med drugim vidiš valovanje las v vetru!

S preigranjem enoigralske kampanje odkleneš like za igranje v več. Zlasti navdušijo Disneyjeve maskote, vsaka z lastnim krepelom.

Čas izven misij preživiš v spremljanju solidnih, a redko govorjenih dialogov v obliki animacij, narejenih z grafičnim srč­­kom. Čebljanje niha med sirom in solidno gradnjo odnosov med liki. Takisto postopaš po graščini, kjer kupuješ zdravilne žavbe in novo opremo. Le-to uporabljaš v preprostem, a učinkovitem sistemu, ki nadomešča klasično višanje nivojev z nabranimi izkušnjami. Na voljo imaš določeno število kvadratkov, ki jih polniš s posebnimi udarci, nadgradnjami za ključomeč, coprnijami in uporabnimi predmeti. Postavitev lahko vselej spreminjaš in se tako pripraviš za odpravo. Nekje pride bolj prav blok, drugje boš težko preživel brez ledene magije.
Za nekaj dodatne zabave poskrbi več­ig­ralstvo, kjer se lahko s tremi prijatelji družno odpraviš na naloge in se tam považiš s svojim likom. Posebej kul izpa­de, da si more vsak igralec nadeti ko­žico kateregakoli od štirinajstih pripadnikov Organizacije. 
358/2 Days je tako na trenutke navdušujoča in oko roseča akcijska frpjka, ki se po počasnem začetku razživi v solidno štirideseturno izkušnjo. Z nekoliko več raznolikosti v misijah in neukežem dostopnejšo štorijo pa bi zlahka bila mnogo več.

Ko ti zlobci zadajo dovolj batin, po zgledu serije Final Fantasy vklopiš limit break. Ta ti za kratek čas omogoči rabo najhudejših napadov.
 

Kingdom Hearts: 358/2 Days
Square Enix za DS
objavljeno: Joker 207
oktober 2010

73