IGROVJE
stranka » igrovje » DS » Ninjatown
Ninjatown

Navi

Ameriška oblikovalska hiša Shawnimals je na DS pripeljala zalego puhastih nindž, ki govorijo polsmisle, sovražnike obmetavajo z dojenč­ki in so videti, kot bi jih kdo zvil iz špagetastih balončkov. A kar spravite obrvi nazaj dol, kajti pod pisanim šozokujem bije močno strateško srce. Gre namreč za podzvrst branjenja s stolpi (tower defence), kjer z grajenjem ob­rambnih stavb varuješ izhode pred valovi sovražnikov.

Vsaka kočica gosti le eno vrsto nindž. Najbolj zažigajo gozdni puš­či­čarji in sejalci plamenečih krogel.

Ozadna zgodba? Nindže skočijo na noge, ko je v nevarnosti recept za lokalno specialiteto, nebeške piškote v obliki šurikenov. Poželel si jih je demon z legijo pribočnikov. Da nesramneže zbrišeš s sveta, po karti gradiš kasarne. Praviloma sta v vsaki po dva vojaka in nadzorujeta krožno področje okrog hišice. Enote se delijo na pre

Ordiniranje je preprosto in učin­ko­vito. S križcem se pelješ nad zemljevidom, ostalo postoriš s perescem.
tepače in strelce, vseh sort je osem. Tako dobiš klasično zmes deklic za vse, počasnih mišič­nja­kov in okretnih, a šibkejših brzopetežev. Nove sorte kapljajo sproti, toda raznolikost je potrebna, saj je grdinov kar ducat vrst. Najti je leteče, brzeče in cepljive vrage, pa zombije, tankovske debeluhe in brizgače zažganega sirupa. Raznovrstni so tudi valovi in glede na napovedi se delno lahko pripraviš na naslednjega. Kavelj je pak v tem, da lahko vojašnice postavljaš le na določe­ne parcele. To je važno tako zaradi kontrole agr­esorske pehote kot zaradi razporejanja podpornih stavb. Čajnica bliž­njim enotam zviša hitrost, tempelj poveča prihodke, telovadnica jača moč, kovačija pa odpornost. Drug ključen faktor je, da vojačkov ne nadzoruješ neposredno. Ker imajo omejen domet, se kaka grdoba hitro izmuzne in jo neomejeno ucvre proti izhodu. A ko je nuja, lahko v boje posežeš tudi sam. En na­čin je metanje posebnih predmetov. Tak je kakec, ki barabam s s

Celinska Evropa je neusmiljena in je igro udarila s polno ceno, v Angliji pa jo je moč dobiti že za 10 funtov!
vojimi vonjavami seslja voljo do življenja. Druga skupina moči se napaja iz merilnika, ki se tako kot moš­nja polni s premagovanjem sov­raž­ni­kov. Najbolj uporabna prijema sta povečevalno steklo, s katerim poredne­žem podkuriš, in besnilo starega senseija. Ta se kot ujma spusti z neba in prere­že označene goltance. A kakor so te moči kul, so drage in jih je treba hraniti za skrajno silo. Težavnost namreč rada poskoči in tipičnih deset minut za misijo se ob neuspehih nekajkrat podaljša. Poskusi in napake so inte­gralen del ig­re, saj samo tako izgruntaš strategijo. Ko se kje brezupno zatakne, pa se te špil usmili in ponudi lažji način.
Vsak od devetih svetov svoje štiri karte zaključi s šefovsko stopnjo. Tu po obi­čaj­nih masah prihrumi re­cimo velikanski lazar ali hudobno dre­vo. Golo klanje po tekočem traku pestrijo še topovi za bombardiranje nedostopnih cest ali potapljanje barkač. Na voljo je tudi modus za dva, kjer soig­ralcem tekmuješ, kdo bo pri odstranjevanju vražičkov hitrejši. Sploh kul je, da lahko večigralstvo izkusiš z enim samim izvodom igre, čeprav je z dvema na voljo več stopenj.
Ninjatown tako zasije kot ultimativno neresen in prisrčno razigran projekt, ki mu kljub majhnosti ne manjka globine ter zabavnosti.

Ninjatown
Southpeak Interactive za DS
objavljeno: Joker 187
februar 2009

84