|
Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring of Fates Jurec & Sneti
Ko se je pred leti na gamecubu znašel prvi Final Fantasy Crystal Chronicles, je večina pomislila, da Squeenix pristaše vleče za nos. Dolgočasna štorija, tečen igralni sistem in multiplayer, ki je od vsakega sodelujočega zahteval svoj GBA ter povezovalni kabel, niso prinesli uspeha. Ali sodobno nadaljevanje popravi grenak priokus prve epizode?
Ring of Fates te vrže v vlogo mladega Yurija, ki se s sestro odpravi na pot po svetu za zlom, ki je ubilo njunega očeta. Usoda ju sreča z otroki, ki so doživeli podobne tragedije, in le skupaj lahko za vselej obračunajo s temo. Z igralnega stališča špil ostaja akcijski frp, se pravi, da je poanta v tem, da drezaš knofe in tako v realnem času kolješ barabine. Osrednjega junaka nadzoruješ z digitalnim križcem in gumbi, medtem ko s tapkanjem po ekranu daješ ukaze drugim likom, jih menjavaš ter opremljaš. Vsaka oseba ima prednosti in slabosti ter se ponuja določenemu slogu igranja – mečevanju od blizu, metanju urokov z razdalje in tako naprej. To je narejeno bolje kot prej, enako kot magija, kjer šibkejše coprnije z napol arkadnim sistemom pritiskanja gumbov in dotikanja zaslona kombiniraš v močnejše napade. Dodaten element je raba kristalov, iz katerih z alkimijo dobivaš uroke. Pri tem v simpatični potezi mešaš po kotlu z DSovim peresom.
Glavnino igre tako preživiš ob raziskovanju, pobijanju sovragov in zbiranju predmetov, ki jih uporabiš za izdelavo novih orožij, predmetov in urokov. Če igraš sam, vodenje kolegov prevzame DS, ki pa se ne izkaže, saj je umetna pamet težavna. Liki se pod njeno taktirko neredko zaletavajo v stene ali skačejo na napačne capine. Zato je bolje, da za tovariše poprimejo živi igralci. Na žalost Ring of Fates, ki seveda poudarja sodelovanje (co-op), ne tekmovanja, ne deluje po internetu, marveč le v bližnjem načinu ad hoc, vsak DS od največ štirih pa mora biti opremljen s svojim modulom z igro. Pri tem je kul, da lahko izdelaš več likov za večigralsko rabo, nakar se s kolegi skupaj podajate na kveste.
Samemu in družbi znajo slabo voljo povzročati temnice, ki so preveč monotone in enostavne, da bi zadovoljile kogarkoli bolj izkušenega, in manko pravih ugank. Miselnih orehov sicer ne manjka, a malo je takih, ki bi možgane zaposlili za več kot nekaj sekund. Takisto je treba vedeti, da igra ni težka, zato bo rutina za marsikoga, ki je dal skozi že dosti tovrstnih zadev. Po drugi strani pa je tepežkanje razgibano, saj je sistem simpatičen (le mestoma preveč zapleten in neroden), raznolikih sovražnikov je dovolj, šefov ter likov pa tudi. Niti zgodba ni napačna, čeprav kake višje literature v njej ne gre iskati. Luštna dvanajsturna frpjska akcijada, torej, ki dostojno nadaljuje odvrtkovno sagico Crystal Chronicles. |
77
sorodni članki
![]() |
|