IGROVJE
stranka » igrovje » DS » Meteos
Meteos

Sneti

Smisel te miselnice iz možgančkov razvpitega Tetsuje Mizugučija, ki nam je dal Lumines za PSP, prej pa kultni Rez, je enostaven. Po zaslonu, ki predstavlja iz orbite napaden planet, padajo bloki raznih oblik in barv, ki jih je treba s perescem na dotikabilnem zaslonu razporejati po sistemu 'najmanj tri enake v vrsto'. Ko to dosežeš, iz njih, hrooom!, švigne raketni plamen in odletijo proti vrhu ekrana. Če ga dosežejo - kar je odvisno od teže blokov nad tistimi, ki si jih postavil v vrsto ali stolpec ter jih tako vžg

Miselnice, ki zaslon natrpajo s preveč motečnosti, so redko dobre.
al, števila vžganih likov in gravitacijskih razmer na planetu - jih odnese v vsemir, kjer zbombardirajo vzrok padajočih delcev. Ko je ta uničen, greš branit naslednji svet. Finta je v tem, da lahko položaj kosov spreminjaš le navpično, vodoravno pa ne, tako da je potrebnega dosti šviganja z očmi in sivimi celicami.
A predvsem so nujni aliensko hitri refleksi. Meteos je resda nov zavihek v prirejanju klasičnih tetrisovskih pravil, tako kot Lumines. Toda njegov tempo je dosti bolj neusmiljen. Bloki spočetka padajo zlagoma, nakar pospešijo in se ustalijo v morilski ritem. Občutek napadenosti stopnjuje tuc-tuc muzika, ki se akciji prilagaja le delno, a pomaga ustvarjati napeto vzdušje. Ideja je ta, da naj bi bilo partije konec v petih, desetih minutah, saj je DS prenosen sistem. To je že res, vendar zato iz začetne milosti dejansko prehitro uletiš med kladivo in nakovalo, ki te meljeta, dokler ne obraniš planeta oziroma zadihan ne crkneš. Neke krivulje ni, vse temelji na instantnem možganskem naskoku, ki bo za mnogokoga prehud. Za strateško mozganje je špil prehiter: gre za črpanje iz podzavesti, iz naravne obdarjenosti z brzinskim logičnim razmišljanjem, ki ga ne moreš nadomestiti z ničimer. P

Zamislite si, da se vam pri Tetrisu po ekranu kar naprej širijo eksplozije ...
ovrhu blazno rad servira neintuitivne, migetajoče simbole, medtem ko dodatno zmedo delajo pisani power-upi tipa eksplozija in kladivo, ki hara po prizorišču. Dobršen del kupcev se bo tako zatekel k efektivni taktiki naključnega drgnjenja po zaslončku, ki pripomore k marsikateremu vzletu. Na četrti od petih težavnostnih stopenj sem z malo premišljanja in dosti random ribanja brez večjih težav prišel do konca tako premočrtne kot razvejane kampanjice. Kot bi pretepalko obrnil z besnim udrihanjem po knofih!
Meteos ni slaba miselna igra, ki bo sedla predvsem tistim, ki uživajo v hitrih odločitvah ter katerih možgani so obdarjeni s sposobnostjo takojšnjega prepoznavanja simbolov. Dobrodošli so dodatni modusi, odklepabilnosti in (nespletni) multiplayer za četverico. Vendar pa špil vsebuje preveč načičkanosti in motečih elementov ter je preveč brutalen, da bi se približal jasno začrtanim, premišljeno vkup danim, enostavnim in prav zaradi tega tako odličnim miselnicam, kakršni sta Tetris in Lumines. In še en problem ima: peresce, ki je priloženo DSju, je predebelo za natančno grabljenje blokov, tako da se ti dogajajo neljube napake. Zato bo treba za mojstrovanje prejkoslej nabaviti tanjšega. Hah, nisem si mislil, da bom doživel dan, ko bo treba za logiščino kupovati ekstra hardver ...

Meteos
Bandai za DS
objavljeno: Joker 150
januar 2006

78

sorodni članki