IGROVJE
stranka » igrovje » DS » Lost Magic
Lost Magic

Jurec

Ker so frpji na DSu manjšinska roba, smo težko pričakovali izid Izgubljene magije, ki naj bi razturala s premišljenim magičnim sistemom, raznolikim bojevanjem in napeto zgodbo. Naj bi! Razočaranje je že slednja: prevzamemo vlogo mladega coprnika Isaaca, ki je po očetu podedoval nadmočno čarobno žezlo in ga mora zaščititi pred Divo somraka, ki si želi po

Kaj pomaga dobra zasnova, če je izvedba zanič? Škoda.
djarmiti svet. Zeh.
Kar se igranja tiče, Isaaca v celoti vodimo s perescem, zaradi česar špil spomni na temničarske lazivščine v slogu Diabla. Po karti sveta se linearno premikamo od točke do točke, na katerih nas lahko presentijo boji. Mesta so sicer označena, vendar niso klasična, saj ne nudijo kupovanja in čvekanja. Pozornost je tako na tepežu, ki je spočetka dejansko videti nekaj posebnega. Nadebudni mag lahko na pomoč namreč prikliče beštije, ki jih je v prejšnjih bojih z magijo spravil na svojo stran. Te prispevajo surovo moč, dočim sam opleta s čarovnijami. Podanikom lahko narekujemo, katerega nasprotnika naj žvajznejo, pri tem pa se pojavi vrsta težav z umetno pametjo. Zavezniki ne znajo mimo ovir, medtem ko rešuješ situacijo nekje drugje, ti jih pol pokoljejo, saj se ne znajo braniti ... Tolikanj bolj za znoret, ker maga ne moreš opremiti z ničemer. Edina prava kvaliteta Lost Magica je tako Isaacova magija. Vsaka čirula-čarula ima svojo obliko, ki jo moramo s perescem čim natančneje izrisati. Pri tem velja pravilo: bolj kot si natančen, večjo moč bo imel urok. Razdeljena je na osnovne elemente in se nadgrajuje glede na pogostost uporabe.
Pa je to dovolj? Nikakor. Lost Magic na prvi pogled nudi zanimiv igralni sistem, ki pa se spremeni v tečno navezo živčnega risanja, ukazovanja debilnim četam in bežanja. Če prištejemo neizvirno grafiko in zanič zvok, dobimo osemnajst ur, ki jih je bolje porabiti za kracanje po papirju.

Lost Magic
Ubisoft za DS
objavljeno: Joker 158
september 2006

49