IGROVJE
stranka » igrovje » java » Planet Zero
Planet Zero

Retro

1987 ni leto, v katerem se odvija štorija te vstranleteče vesoljske razpaljotke, je pa čas, ko je Irem izdelal starosto te zvrsti, nadcarovalni R-Type. Tako očitnega kopiranja se neretroidna rulja sicer ne bo zavedala, a tudi če se, Planet odlično reciklira nadmočno igralnost izvirnika. Gameloft je poleg

Natepavši to megapločevni v meni navdušeno kriči vsaka retroidna spolna celica.
javanske verzije za posladek vkupvrgel ničle in enke tudi za symbian, tako da je izkoriščena poslednja mišica telefonovega procesorja. Zero so za symbian ravno ponudili na Planetu, tako da sem se lahko nadejal ultratekoče animacije in hitre odzivnosti, četudi javanske verzije ustrezno prenašajo obe lastnosti.
Špil sestavlja z zgodbo in čvekalnimi sekvencami povezanih sedem stopenj, v katerih letimo po vesolju in ejlienovskih kanalih, se navpično spuščamo med grdoritaškimi kanoni ter nepridipravi in na koncu vselej kasiramo megašefa, ki najraje sega čez dve višini zaslona. Pred vsako stopnjo izberemo med dvema vrstama orožja, ki sta ravno prav raznoliki, da je izbira odvisna tako od stopnje kot od okusa. Poleg tega ju lahko do petkrat nadgradimo za res vsesplošno uničenje, uporabljamo superbombe, pobiramo ščite, medalje, razsuvamo alienske nakazni ... Aaaaah. Popolnost. Špil ponuja tri težavnostne nivoje, pri čemer sem se že na začetniškem preseraval kot marinci v Osmem potniku. (Bolje bo, da R-Type pustiš pravim moškim! ÐSneti) Sedem stopenj je ob daljšem igranju sicer moč sperfekcionirati tako, da jih obrnemo v pol ure, a da se to zgodi na najtežji stopnji, bo zahtevalo še in še drkanja.

Planet Zero
Gameloft za java
objavljeno: Joker 129
april 2004

91