IGROVJE
stranka » igrovje » java » Tomb Raider: Underworld
Tomb Raider: Underworld

Jurec

Kuj železo, dokler je vroče, so rekli EA Mobile in najbolj znano e-još­karco znova spravili na mobilne aparate. Vendar se niso zadovoljili z eno­stavno 2D predelavo, kot smo jih videli v prejšnjih letih. Ne, Laro Croft na mobijih prvič občudujemo

Igralci TRU s peceja boste v temle prepoznali velelignja iz prvega temp­lja. Ja, mobiji imajo še dolgo pot.
v trirazsežni obliki. Pri tem ne gre brez omejitev: mična gospodična sicer skače, strelja in binglja s prsmi, je pa močno omejena pri prostem gibanju, saj stopnje niso odprtega tipa, kjer bi lahko prosto tekali naokrog. Bolj podobne so zaprtim labirintom z ozkimi hodniki, kjer se lahko premikamo le naprej in nazaj, z odcepi levo ali desno. Kljub temu je nadzor čist in enostaven, pri streljanju je na voljo avtomatični zajem ciljev, medtem ko gredo Lari dobro od rok tudi skakanje, plezanje ter plazenje.
Underworld poleg klasičnih skakalnih sekcij, ki so na mobiju poleg tipične linearnosti še ožje in predvidljivejše, vsebuje dosti ugank, ki pa ne predstavljajo kake težave, saj gre večinoma za pritiskanje gumbov in vstavljanje pravilnih predmetov. Tudi beštije, ki jih je treba pospraviti s poti, niso problematične. Zanimivejši so šefi, za katere se je treba domisliti pravilnih taktičnih prijemov, a so za veterane kljub temu pretirano enostavni.
Underworld je narejen po preizkušeni formuli, impresionira zlasti z grafiko in bo zadovoljil široko občinstvo. Z meša­n­ico streljanja, raziskovanja in re­še­va­nja ugank poskrbi za nekaj ur kratkoročne zabave.

Tomb Raider: Underworld
EA za java
objavljeno: Joker 185
december 2008

79