IGROVJE
stranka » igrovje » pc » The Walking Dead Ep. 2
The Walking Dead Ep. 2

Sneti

Od druge epizode nove Telltalove serije, ki jo sceloma za 25 evrov kupiš na Steamu (posamezni deli niso naprodaj), sem pričakoval, da se bo otvorila bombastično. Kar ni čudno, saj je bila otvoritev (Joker 226) veliko pozitivno presenečenje. Po zanikrnem Jurskem parku je avtorska domišljija udejanjila vzdušno, privlačno, filmsko tretjesebno mešanico avanture in akcijade, ki je docela razumela stripovsko in televizijsko osnovo. Sicer nismo spremljali od tam znanih junakov, marveč novince, ki se trudijo preži­ve­ti v svetu, kjer trupla vstajajo in žrejo vse, na kar naletijo. Grafika pa ni bila realistična, marveč obrobljena stripovska, nad čemer so se nekateri žolčno prito­že­va­li. A slog se je naposled izkazal za dobrega, dočim poanta ni bila toliko v klanju kot v tem, da smo dihali z življenjskimi, priljudnimi nastopajočimi. Zlasti z glavnim likom Leejem in njegovo malo varovanko Klementino. Skupaj z naključnimi kameradi sta pre­ži­ve­la gozdno in mestno grozoto ter prišla do relativno mirnega pristana ... kjer se je nekako triurna igra pričakovano končala z viscem.

Zombijad je vnovič srhljiva v svoji neuklonljivi volji do goltanja. Niso pa z njimi povezane tvoje odlo­čit­ve, ki pripeljejo do vejitev v zgodbi.

Druga epizoda se začne tri mesece kasneje, ko utaborjencem začenja zmanjkovati hrane in se morajo ozirati po okolici. Par fac je novih, večina pa je znanih od prej, pri čemer je nabor odvisen od tvojih odločitev v izvirniku. Če igra najde shranjeni položaj od prej, bo ohranila tiste like, ki si jih rešil, sicer jih bo izbrala naključno. Druščina kmalu odide na bližnjo kmetijo, kjer jih pričakajo nenavadno ustrežljivi gostoljubneži. Če se za fasado kaj skriva, boš videl po prav tako kakih treh uricah, ki se za razliko od Ep. 1 ne osredotočajo na Leeja in Klementinco.
Nedvomno bi lahko bila prva polovica izdelka bolj strnjena, kar je bržda posledica ovir pri razvoju, zaradi katerih so se Telltale celo opravičili ljubiteljem in napovedali, da bo pritok epizod odslej bolj reden. Tretjo pričakujemo avgusta. Prizorišča so majhna, ogledovanje vnaprej označenih vročih točk pa rutinsko in utrudljivo, saj se pri večini ne zgodi nič važnega. Tudi liki in odnosi med njimi bi se lahko bolj razvili.

Nekateri pravijo, da je prava puščica v ramenu igre kup hroščev, a mi na računalniku niso zagrenili izkušnje. Morda sta slabše porihtani verziji za X360 in PS3, ki ju kupiš v njunih spletnih trgovinah.

A vztrajanje se izplača v drugi polovici, kjer drek prileti v ventilator. Grozljivost tu bistveno preseže prvenec, saj zanjo niso krivi grčeči sestradanci, marveč kvazinormalni ljudje. Mestoma mi je bilo ob bolnosti fizično slabo, naj je bila še tako predvidljiva. Brzinsko sosledje pogovorov, QTE-sekvenc in moralnih izbir, kjer dostikrat res nisem vedel, kaj bi storil (komu naj dam hrano, s kom naj potegnem, ko gre za nohte?), me je posrkalo vase, da se sploh nisem zavedal, kako primitiven je Episode 2 po čisti igralni plati. A čemu bi bentil nad tem, da gre po zgradbi za osovražen interaktivni film, če me pripravi k več razmišljanja in čutenja kot devetdeset odstotkov tako imenovanih 'pravih' iger? 

The Walking Dead Ep. 2
založnik: Telltale
objavljeno: Joker 228
julij 2012