IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Space Quest II Remake
Space Quest II Remake

LordFebo

Uvodne dele svojih glavnih serij je Sierra kasneje poizdala v sodobnejši podobi, vendar se poteze niso izkazale za ekonomsko upravičene, zato so po­čet­je opustili. Že nekaj časa pa delo nadaljujejo krožki zanesenjakov, ki vlečejo iz naftalina in predelujejo že dav­no pozabljene titule. Ena takih je avantura Space Quest II, v kateri Vohaul, zlobnež iz enke, grozi pometaču, da bo njegov rodni planet Xenon preplavil z zavarovalniškimi agenti. Roger se zaradi tega spet znajde na negostoljubnem svetu, finale pa se odvije na zlobčevi vesoljski postaji, kjer med drugim izkoristi vsemogočnost sekretnega odmaše­val­nika.

Ker sem tole lokacijo sprva zgrešil in posledično tegale rožnatega škratka nisem rešil, sem moral kasneje en del ponovno odigrati, saj poti naprej ni. Igra ima še dve taki slepi ulici.

Na žalost je igra zelo očitno iz nekega drugega časa. Takrat nas ni motilo, da dneve, tedne nismo uspeli rešiti določene uganke ... da nas je na vsakem zaslonu čakalo več vrst krutih smrti ... da smo lahko spo­čet­ka spregledali nek predmet in nato obtičali na polovici špila ter morali dobršen del odigrati ponovno ... da zgodbe sploh ni bilo, marveč je šlo le za skup vrženo zaporedje različnih prizorišč in preprek ...

Nekoč sem bil velik oboževalec Sierre, toda vsi ti novodobni rimejki se mi zdijo najmanj vprašljivi, če ne kar nesmiselni. Ko bi jim vsaj nadeli sodobna oblačila, s čimer bi ancientne izdelke resnično prerodili in približali današnjim igralcem. Tako pa 16-barvne izvirnike s konca osemdesetih let z orodjem Adventure Game Studio zgolj povzdignejo v videz z za­čet­ka devetdesetih. To pomeni nadgradnjo na 256-barvno grafiko in ikonice, kar je bolj kot ne blažev žegen. Dve desetletji stara podoba, zoprn vmesnik, okorna mehanika, slabe uganke in nepresta­no umiranje ne bo prevzelo nikogar, še zlasti pa ne prepričalo mladih potencialnih pustolovcev. Sam ga zato svetujem edinole tistim, ki bi radi eksperimentalno izkusili svet Space Questa.

Kot da pet ikon ne bi bilo preveč, sta dodani še dve neuporabni, jezik in nos. Dasi svaka čast avtorjem za trud, bi si želel več originalnosti, vsaj prevetritve vsebine sodobnosti.

Razen problema z labirintasto mesojedo rastlino je igralna vsebina dopičično enaka originalu iz leta 1987, kar drži tudi za večino teksta. Je sicer nekaj kozmetičnih popravkov, zlasti na koncu, vendar brez kakršnihkoli iskric. No, nasneli so celoten govor, kar je nekaj vredno. A namesto da jalovo preoblačijo stare zgodbe, naj navdušenci vendarle trud vlagajo v lastne, originalne projekte, za katere bi nemara dobili celo denarno podoporo!

Space Quest II Remake
založnik: Infamous Adventures
objavljeno: Joker 225
april 2012